Ga naar inhoud
  • 0

Geheugenstanden bestuurdersstoel


Dubspeed

Vraag

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De elektrische verstelling werkt wel. Er gebeurd wel wat als ik de geheugen knoppen bedien en vasthoud, maar ik krijg ze niet geprogrammeerd.
Ik snap wel dat er het één en ander met VAGcom ingelezen moet worden, maar ben benieuwd of de juiste module hiervoor in de stoel zit of ergens onder het dashboard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, Dubspeed zei:

De elektrische verstelling werkt wel. Er gebeurd wel wat als ik de geheugen knoppen bedien en vasthoud, maar ik krijg ze niet geprogrammeerd.
Ik snap wel dat er het één en ander met VAGcom ingelezen moet worden, maar ben benieuwd of de juiste module hiervoor in de stoel zit of ergens onder het dashboard.

Alles zit onder de stoel. Moet sowieso op de canbus aangesloten worden anders kan die nooit werken via sleutel. Of je wel standen kunt programmeren zonder canbus weet ik niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt er moet een canbus aangelegd worden. De comfort can moet je hebben. Groen oranje bruin oranje. Als je de module a vervangt voor een F is je stand 3 masage. Stoel positie aanmelden is je stoel goed zetten, en dan set indrukken en daarna 1 of 2 je hoort dan een gong uit je teller. Positie is ingeleerd. 

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden