Ga naar inhoud
  • 0

Flip camera gaat aan bij elke start.


Lloyd99

Vraag

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

zou een mogelijkheid zijn, maar hangt er van af hoe hij aangesloten is en het OEM is of Aliexpress versie.

Signaal van achteruit rijden komt bij mij met OEM camera ook vanaf het achteruitrijverlichting.

Alicameras reageren nog al eens onvoorspelbaar of hebben een soort scheidingsrelais/vertragingsrelais nodig.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kun je de verbinding naar het achteruitrij verlichting loshalen en dan testen.

Als je camera dan nog steeds openklapt, is de camera stuk
Als hij dan niet openklapt, zou t kunnen komen door de lamp detectie. Die checkt of de lamp werkt of stuk is.
Dat kun je evt uitschakelen door de hot functie uit te coderen met VCDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
16 uren geleden, dieseltje zei:

Je zou een weerstandje in serie moeten zetten.

de drempel waarde dat hij aanspreekt is te laag. Met een weerstandje verhoog je die en klapt hij alleen open als de verlichting aan gaat

Hoi @dieseltje

Wat zou de waarde van het weerstandje moeten zijn, is honderd Oom voldoende zijn?

Of je moet het uit testen met een regelbare weerstand en dan meten waar hij nadien op staat, en die weerstand bij de electronica zaak halen.

 

Eventueel kan @Lloyd99 ook de vraag stellen aan: https://www.okaphone.nl/?utm_campaign=null&utm_medium=ref&utm_source=ggl

aangepast door J.J
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
16 minuten geleden, dieseltje zei:

geen idee eerlijk gezegd. Misschien een voorschakel weerstand die ook bij xenon leds gebruikt wordt.
Als je bij een elektronica zaak langsgaat kun je een handvol kopen voor een paar euro. ;-)

 

Jammer dat ik het schemaatje niet kan bekijken, dan kon ik er misschien meer over vertellen heb vroeger haast 50 jaar geleden als broekie bij Crescendo" Radio; C.R. Electronica; C.R. ... 1972 gewerkt op de werkplaats, daar heb ik nog wat van mee gekregen.

 

Een prachtig leerzame periode:

 

 
 
 
 
1972 Handelsregister Kamer van Koophandel Groningen, 1922 - 2000
 
 
Stukken Kamer van Koophandel 2011199 "Crescendo" Radio; C.R. Electronica; C.R. Electronica BV, 1938 - 1980
Uitschrijfdatum:
 
1980
Bedrijfsnaam:
pl1.gif#
"Crescendo" Radio
pl1.gif#
C.R. Electronica
pl1.gif#
C.R. Electronica BV
Soort van bedrijf:
 
Winkel in radio's, onderdelen, verlichting, 
Vestigingsjaar:
 
1935
Inschrijfdatum:
 
1938
Kamer van Koophandel te:
 
Groningen
Oude Orde:
 
11199
Geografische namen:
aangepast door J.J
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden