Ga naar inhoud
  • 0

Automatische achterklep


Patrick P

Vraag

Ik ben de onderdelen voor me zomervakantie projecten aan het verzamelen en wilde me achterklep automatisch maken, nu kwam ik dit tegen en vraag ik me af heeft iemand dit al eens uitgetest? 

https://www.gb-tuning.de/go-simply-automatische-heckklappe-passat-3b-3bg-variant-chromdaempfer

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
4 uren geleden, Patrick P zei:

Ik ben de onderdelen voor me zomervakantie projecten aan het verzamelen en wilde me achterklep automatisch maken, nu kwam ik dit tegen en vraag ik me af heeft iemand dit al eens uitgetest? 

https://www.gb-tuning.de/go-simply-automatische-heckklappe-passat-3b-3bg-variant-chromdaempfer

Ik heb het setje liggen nieuw in doos.

Wat je wel moet doen is je slot zo laten programmeren dat als je de kofferbak button bediend op je ab dat het slot de deur ontgrendeld. Als je de knop nu zal bedienen gaat het alleen van slot af maar klep blijft dicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 minute ago, BARRY_TDI said:

Ik heb het setje liggen nieuw in doos.

Wat je wel moet doen is je slot zo laten programmeren dat als je de kofferbak button bediend op je ab dat het slot de deur ontgrendeld. Als je de knop nu zal bedienen gaat het alleen van slot af maar klep blijft dicht.

Ja dat was het volgende waar ik me in ging verdiepen, dat gaat niet met vcds toch?

Ik heb gelukkig zelf een kabel dus moet alleen de juiste software vinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
7 minutes ago, BARRY_TDI said:

Geen idee. Wel handig iig om te doen want als je de ombouw doet zonder aanpassing krijg je de klep voor de kop bij het handmatig openen

Ja het moet met VDS-Pro maar dat schijnt weer niet met de Rosstech kabel te werken.

Maaaaaar er is vast iemand op dit forum die de juiste kabel/software setup heeft. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden