Ga naar inhoud
  • 0

Gordelverklikker


Patrick P

Vraag

Goedendag allemaal,

 

Vandaag viel het me ineens op dat mijn gordelverklikker (lampje en signaal) niet meer werken, hier kwam ik natuurlijk achter nadat ik 25 KM naar huis gereden had zonder gordel om. Anyways.. het lampje op me dashboard was niet aangegaan en het signaal klonk ook niet.

Heb hem met Vagcom nagekeken en de code aangepast (die stond ineens op uit) maar geen resultaat. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik hem laatst van Duits naar Engels gezet heb maar dat lijkt mij niet uit te maken met veiligheidswaarschuwingen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik zou kunnen denken dat ze het stuur  in engeland aan de rechter kant hebben zitten en dan ga jij  hem op engels zetten en je zit links achter het stuur in de zitting zit toch de sensor die de druk registreert. ik noem maar wat hoor, zet hem is op duits terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Niet in alle Engelstalige landen rijden ze links. En taalaanpassing is niet gelijk aan het aanpassen of de auto links of rechts gestuurd is. Daarvoor bestaan (veel) andere aanpassingen, maar die zitten nooit in een gebruikersmenu zoals bijv. taalaanpassing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
39 minuten geleden, bm-er zei:

Niet in alle Engelstalige landen rijden ze links. En taalaanpassing is niet gelijk aan het aanpassen of de auto links of rechts gestuurd is. Daarvoor bestaan (veel) andere aanpassingen, maar die zitten nooit in een gebruikersmenu zoals bijv. taalaanpassing.

ik zij maar wat van  vagcom heb ik geen kaas gegeten, en eerlijk gezegd ga ik me er ook niet in verdiepen, dat laat ik liever doen uitlezen door iemand die er verstand van heeft. de grote beurt doe ik altijd zelf.   bij Weijgertze Autotechniek Audi Volkswagen Seat Skoda Mercedes - Benz Specialist betaal ik 35 euro voor het uitlezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 hours ago, martijn v o said:

Kijk anders eens met VCDS naar de meetwaardeblokken. Daar kun je kijken als je de gordel in het slot doet dat de parameter veranderd van open naar gesloten of andersom.

Best kans dat het contactje in de gordel gaar is.

Dat is een goed idee, dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden