Ga naar inhoud
  • 0

Mistlicht brand tegelijk met dimlichten


Jonas96

Vraag

Hallo,

Ik zit met volgend probleem: wanneer ik mijn dimlichten aan zet ,brand nu ook steeds de mistlamp mee(achteraan) dit was voordien niet het geval. Ik heb onlangs wel de stekkerdoos van mijn wagen vervangen omdat de lichten van de aanhanger niet goed meer gingen. 

Zou dit hiermee te maken kunnen hebben?

Mijn wagen betreft een volkswagen passat 1.9tdi uit 2005

 

Alvast bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
@maxx007at dat heb ik nog niet getest, ben ook niet zeker dat de mistlamp van de aanhanger is aangesloten (denk zelfs van niet)

Dat kan, maar in de stekkerdoos zit vaak een schakelaar die de mistlamp van de auto uitschakelt als er een aanhanger is aangesloten, deze schakelaar zou verkeerd aangesloten kunnen zitten, waardoor deze nu verbinding maakt tussen het stadslicht en de mistlamp. Op het moment dat je er een stekker van een aanhanger in stopt, zo je deze verbinding verbreken en moet de mistlamp dus weer uitgaan. Dit kun je testen zonder gereedschap...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb me een stekkertester gekocht. Als ik de stadslichten aanzet brand de mistlamp mee maar dit geeft hij niet aan op de tester, pas als ik de schakelaar aanzet van het mistlicht geeft deze ook signaal, lijkt me dus sterk dat de fout dan ik de stekkerdoos zou zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden