Ga naar inhoud
  • 0

Storing ABS 00285


IHC966

Vraag

Helaas vandaag tijdens het wachten brandende ABS en ESP lampjes. Uitgelezen en storing 00285 kwam naar voren. Heb al wat gegoogled naar wat oplossingen, maar ben er nog niet helemaal uit. Zou een nieuwe sensor voldoende zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Auto net uitgelezen, alle sensoren lopen netjes mee. Helaas boven de 23 km valt de verbinding met het ABS apparaat weg. Nu 3 brandende lampjes waarvan 1 rood (remblokken) en 2 oranje ABS en ESP. Remblokken zijn goed daar ligt het niet aan. ABS computer die de geest heeft gegeven?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sensor doorgemeten, waarde is volgens mij goed. De sensor eruit gehaald en schoongemaakt. Storing was even weg maar kwam toch terug. Nu zag ik dat er beschadigingen op de sensor zitten. Allemaal krassen, zou dit de werking kunnen beïnvloeden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag maar weer verder gegaan met de storing. Linker sensor losgehaald en schoongemaakt. Was zichtbaar met VCDS, dus die is goed. Nu de bedrading aan het controleren. Stekker op de computer los gehad, geen aanslag gezien, stekkers zagen er goed uit. 
Bedrading van de sensor naar computer maar eens doormeten. Wordt vervolgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Toch mijn ABS probleem maar eens aanpakken. Heb nu storingen op 3 sensoren en een knipperend rood handremlampje. Elektronica deel van ABS pomp moet er maar vanaf en omruilen voor mijn reserve deel. Helaas weinig ruimte om weg te halen. Iemand nog tips om het makkelijk te doen zonder de bumper eraf te halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden