Ga naar inhoud

Tankdop klepje gewoon open (B7)


The-stig

Aanbevolen berichten

Klein vraagje, ik heb een B7 en ik merkte dat het klepje van de tank gewoon open kan als de auto op slot is, vond ik wel even schikken.

Is er wat kapot of komt dat omdat de sleutel in de buurt is zodat hij hem zelf vrijgeeft?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij mijn B8 juist het omgekeerde: als de deuren ontgrendeld zijn, krijg ik vaak de tankklep niet open.

Nooit geprobeerd 'm open te maken als de deuren op slot zijn. Vandaag ff gechecked en ja, klep gaat gewoon open.
Enkele keren geprobeerd met deuren op slot/van slot af en dan nu is de tankklep wel op slot.
Duidelijk iets kapot dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-7-2020 om 09:52, JanSL zei:

Ik heb bij mijn B8 juist het omgekeerde: als de deuren ontgrendeld zijn, krijg ik vaak de tankklep niet open.

Nooit geprobeerd 'm open te maken als de deuren op slot zijn. Vandaag ff gechecked en ja, klep gaat gewoon open.
Enkele keren geprobeerd met deuren op slot/van slot af en dan nu is de tankklep wel op slot.
Duidelijk iets kapot dus.

ik zou, nu die nog open wil het slotje maar vervangen, ik heb het vorige week bij die van @bm-er mogen doen nadat ie niet meer open kon en hij moest tanken en alles maar open gebroken/afgebroken had..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snel vervangen! Slotje kost maar 23 euro bij de dealer! Dus daar hoef je het niet voor te laten.

Dealer gaf al aan dat 'ik niet de eerste was', dus komt gewoon vaker voor.

Vervangen moet je goed handig voor zijn, anders heb je zo schade. Dus daarom maar door Matthijs laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk blijft je tank klep tot die tijd open gaan... anders moet je 'm serieus open breken om te kunnen tanken... dat is geen grap.

 

aangepast door Ozzy
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden