Ga naar inhoud
  • 0

deur gewisseld - sluit niet meet afstandsbediening :(


Tikra

Vraag

647522902_Schermafbeelding2020-06-13om14_10_42.thumb.png.214f7fd53ad327460ff3cc801179548a.pnghey, 

heb eindelijk mijn verroeste voordeur gewisseld tegen een nieuwe uit een 2007 sportline.

heb de motor van het raam gewisseld met de module. Alles functioneert op 2 dingen na: het rode lampje boven in de deur brand constant en de deur is met de sleutel niet op slot te zetten ... moet ik de gehele kabelboom wisselen? dus het binnen gedeelte loshalen (zeker ook twee popnagels ?) .. kan mij iemand verder op weg helpen?

 

twee vraag: de highline heeft een chromen randje boven het raam de sportline niet ... hoe kan ik die overzetten?

 

pinbelegging.....

 

 

weet iemand welke pinnen voor het deurslot zijn en welke voor het lampje --- ik zou kunnen gissen .. maar heeft iemand ETKA bij de hand?

aangepast door Tikra
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
9 minutes ago, Passat Rdi said:

Zal gewoon de oude kabelboom en je oude raammotor over zetten. Slot hoeft niet die zijn het zelfde. 

Rob, ompinnen gaat sneller.....heb je etka? het binnen gedeelte is met popnagels vastgezet

 

aangepast door Tikra
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

done .. met de hulp en mentale steun van Rob  .. en vooral veel geduld ... ;) alleen nog de chromen randen - de horizontale heb ik , de aan de boven kant zoek ik... weet iemand of rubber en chrome strip samen horen of kan ik het rubber nieuwe bestellen en de chromen strip erop vast maken?

voordeur modulen van 2008 heb ik dus en de achterdeur modulen kan ik ook nog krijgen .. om over te gaan op LINBUS .. wat moet k dan nog meer wisselen? (niet dat ik echt wil doen, maar puur uit nieuwsgierigheid)

 

 

AFADA4A4-BBE8-4D34-8A58-341DF6715434.JPG

aangepast door Tikra
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
11 hours ago, maxx007at said:

Rubber en chrome zijn volgens de schade hersteller apart, maar vooral het rubber is wel duur, duurder als het raam van de deur emoji3064.png

dan is iedere hulp blijkbaar nodig .. dus als iemand wat ziet hoort hiervoor aub melden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heb al eentje gevonden  (40 Euro) .. 

en aangezien dit toch nog even ons werkpaardje blijft ..... de volgende Passat hoeft niet meer dermate veel te doen (zoon is geslaagd voor VWO met 16 en met ski gestopt) ... en wordt vandaag op vaderdag 17 ;).

dus de vraag blijft nog even: elektrisch, R36 of benzine met voldoende vermogen of een BiTurbo ... 

aangepast door Tikra
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
4 uren geleden, Tikra zei:

heb al eentje gevonden  (40 Euro) .. 

en aangezien dit toch nog even ons werkpaardje blijft ..... de volgende Passat hoeft niet meer dermate veel te doen (zoon is geslaagd voor VWO met 16 en met ski gestopt) ... en wordt vandaag op vaderdag 17 ;).

dus de vraag blijft nog even: elektrisch, R36 of benzine met voldoende vermogen of een BiTurbo ... 

Dan is je zoon toch volgende week Zondag jarig ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
45 minutes ago, Passat Rdi said:

Dan is je zoon toch volgende week Zondag jarig ?

oeps foutje, ik dacht dat vandaag vaderdag was maar het is ja de 3de zondag... dan hebben wij 2 feestjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 14-6-2020 om 10:01, Tikra zei:

dus de vraag blijft nog even: elektrisch, R36 of benzine met voldoende vermogen of een BiTurbo ... 

Lastige vraag om te beantwoorden. Stel jezelf eerst de vraag, hoe lang je met 1 tank/1 lading wilt doen.

Electrische auto's op de 2e hands markt met een beetje range zijn niet te vinden (of niet te betalen).
Ik was voor mijn vrouw aan het kijken, Polo 2009 in te ruilen voor een electrische. Voorwaarde is 200 ECHTE km's, ook in de winter.
Zelfs een eGolf redt dit niet.

Diesel is duurder vanwege de wegenbelasting, maar als je genoeg rijdt wordt dat uiteindelijk voordeliger dan benzine.
een BiTDI rijdt heerlijk, maar is ook wel een zware jongen.
En hou je van toeren maken (benzine) of hou je van koppel (diesel). 
Suc6 !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden