Ga naar inhoud

Laten uitlijnen, wat betekenen die cijfers?


The-stig

Aanbevolen berichten

47 minutes ago, PizzaPuntje said:

Thanx ??

Maar nu de hamvraag, was het nodig en staat alles zoals het hoort? Heb hier echt geen verstand van.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur stond naar links terwijl de banden recht stonden en de auto trok lichtjes naar rechts, tenminste dat is wat ik opmaak uit hetgeen wat de TS zei.

aangepast door Ozzy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed... of het nodig was kan je zelf merken toch? 

Staat je stuur nu wel recht als de auto stilstaat en rechtuit rijd? Verder trekt ie ook niet meer naar rechts op een rechte vlakke weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minutes ago, Ozzy said:

Stuur stond naar links terwijl de banden recht stonden en de auto trok lichtjes naar rechts, tenminste dat is wat ik opmaak uit hetgeen wat de TS zei.

Klopt, merk dat hij veel beter rolt. Stuur staat naar mijn idee nu weer naar rechts..........maar ik ben een zeikerd in die zaken. Had alleen het idee dat in de waardes niet veel verschil zat, toch een mooi resultaat behaald. Ben weer blij.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, The-stig said:

Klopt, merk dat hij veel beter rolt. Stuur staat naar mijn idee nu weer naar rechts..........maar ik ben een zeikerd in die zaken. Had alleen het idee dat in de waardes niet veel verschil zat, toch een mooi resultaat behaald. Ben weer blij.?

Dan zou ik weer terug gaan als ik jou was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Ozzy said:

Dan zou ik weer terug gaan als ik jou was. 

Ik kijk het even aan, mocht het toch niet helemaal kloppen dan ga ik weer terug. Sommige wegen zijn ook niet helemaal wat het moet wezen, hoop last van hier in de buurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, The-stig zei:

Sorry, hoor. Gelijk boos. Enne.............antwoord staat al in mijn eerste post..........Pearle heeft leuke acties momenteel.?

Boos nee hoor en een bril heb ik al, was een serieuze vraag, was meer bezig met de getallen en had over de reden heen gelezen ondanks de bril. als een stuur scheef staat houd niet in dat je moet uitlijnen. De banden slijtage is vaak de reden om uit te lijnen. de cijfers zijn alleen interessant als je ook de tolerantie weet.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, The-stig zei:

Ik kijk het even aan, mocht het toch niet helemaal kloppen dan ga ik weer terug. Sommige wegen zijn ook niet helemaal wat het moet wezen, hoop last van hier in de buurt.

zou meteen terug gaan, hoe langer je wacht hoe minder kans heb je dat ze het gratis bijstellen/nastellen, je kan immers ergens tegen aangereden zijn, en je wil het toch goed hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden