Ga naar inhoud
  • 0

trillen stuur


Tikra

Vraag

goede morgen, als ik zacht rem gaat mijn stuur trillen .. als ik de rem doortrap niet .... zijn dat de schijven of de rubbers van de ophanging of allebei .. ik bedoel 550.000 km laat de rubbers ook niet ongedeerd ;). Heeft iemand een explosietekening hoe de motor is opgehangen (steunen)..... andere ideeën wat het zou kunnen zijn?

 

 

aangepast door Tikra
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wanneer je de remmen even goed opwarmt en dan een paar keer HARD remt heb je kans dat je de “verglazing” eraf remt. Met die TTS remmen rem je te zacht, zou hoopt zich remstof op en kan zorgen voor trilling.

Wat in jou geval ook kan zijn is de de draagarmrubbers op zijn. Optie is om de TT rubbers erin te persen, achterste rubbers (van de voorste draagarmen druk je er zo op)

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 28-5-2020 at 07:53, EdB6CC said:

Wanneer je de remmen even goed opwarmt en dan een paar keer HARD remt heb je kans dat je de “verglazing” eraf remt. Met die TTS remmen rem je te zacht, zou hoopt zich remstof op en kan zorgen voor trilling.

Wat in jou geval ook kan zijn is de de draagarmrubbers op zijn. Optie is om de TT rubbers erin te persen, achterste rubbers (van de voorste draagarmen druk je er zo op)

Dank voor de tips.

heb je toevallig van de draagarmrubbers een foto, tekening of schets wat je precies bedoelt? Maar zou het ook de aandrijfas kunnen zijn? Met mijn LSD heb ik al een aandrijfas moeten vervangen (volgens mij de korte) maar het zou ook kunnen zijn dat nu de lange het begeeft (na 540.000km).  Van de binnenruimte uit gezien is rechts de korte as of de lange?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden