RST Geplaatst 21 mei, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 21 mei, 2020 Heren, Afgelopen dag veel gelezen over de problemen met slijtage aan de meenemer van de oliepomp. Ik wil het zeskante jasje vervangen bij mijn 2.0 tdi CBAB. Heeft iemand een how to of tips waar ik op moet letten. Bvd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Willem nunspeet Geplaatst 22 mei, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 22 mei, 2020 In deze link kun je nog wat info vinden, asje vervangen is ongeveer 2 uurtjes werk. Belangrijk is dat je een kleine seegerringtangetje hebt om het borgveertje los te halen, ik heb toen een oud tangetje op maat geslepen, zorg ook dat je bij het nieuwe asje een nieuw borgringetje krijgt, als de oude wegspringt bij demonteren dan ben je hem kwijt..... Verder voor een tube goede vloeibare pakking zorgen voor het carter. Succes! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 23 mei, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 23 mei, 2020 ja en het makkelijkst/handigst om te doen als je toch de motorolie wil verversen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
RST
Heren,
Afgelopen dag veel gelezen over de problemen met slijtage aan de meenemer van de oliepomp.
Ik wil het zeskante jasje vervangen bij mijn 2.0 tdi CBAB. Heeft iemand een how to of tips waar ik op moet letten.
Bvd
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten