Ga naar inhoud
  • 0

Ongelijke trilling


Tobiasalltrack

Vraag

Goeie avond allemaal,

 

Ik heb sinds een paar dagen een trilling in mijn auto die merkbaar is bij 100/120 per uur en ongelijk is, steeds iets harder en dan weer zachter.

Leek bij de rechter voorkant vandaan te komen en de garage had het over het lager.

Ik die s'avonds vervangen maar helaas. Geen resultaat.

Toen de banden maar gewisseld voor en achter. Trilling is gebleven.

Vandaag alle 4 de banden laten balanceren en checken bij de bandenboer maar helaas. De trilling blijft.

Iemand nog een idee waar het vandaan kan komen?

Gaat om een B7 Alltrack.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kan kijken als je het wiel eraf hebt, de auto stevig op een assteun plaatsen zodat de aandrijfas in zijn normale positie staat en dan voorzichtig in zijn versnelling laten draaien en kijken of er een onbalans in de aandrijfas zit. Zorg er wel voor dat de auto stevig staat en niet van de assteun kan afvallen. 
 

heb je geen bijgeluiden met volledig uitsturen naar links of naar rechts wat kan duiden op een homokineet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 minutes ago, Vinniepilon said:

Je kan kijken als je het wiel eraf hebt, de auto stevig op een assteun plaatsen zodat de aandrijfas in zijn normale positie staat en dan voorzichtig in zijn versnelling laten draaien en kijken of er een onbalans in de aandrijfas zit. Zorg er wel voor dat de auto stevig staat en niet van de assteun kan afvallen. 
 

heb je geen bijgeluiden met volledig uitsturen naar links of naar rechts wat kan duiden op een homokineet. 

Ga ik proberen, moet nog even 2 steunen bijkopen voor de achterwielen. Heb geen bijgeluiden bij het links of rechts sturen gek genoeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden