Ga naar inhoud
  • 0

Discover Pro icm spotify


passatnr4

Vraag

Beste forumleden,

Wellicht ben ik verwend door de vorige Pioneer navi met spotify ondersteuning, maar kan de Discover Pro ook Spotify draadloos ondersteunen?

Wanneer ik mijn Iphone 11 (of eerder Iphone 8 ) via bluetooth verbind, kan ik deze muziek niet streamen. ik moet dan eerst op de telefoon spotify aan zetten en dan kan ik enkel nummers uit die in die playlist kiezen. Is er een mogelijkheid om ook tussen playlisten te switchen op de Discover Pro zelf? Het betreft passat uit 2015.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Jouw verhaal komt mij bekend voor. In mijn 3C had ik ook een Pioneer, waar ik mijn iPhone via een vaste USB kabel verbond (dashboard kastje).
Ik kon Spotify volledig bedienen via de Pioneer.
Ik heb nu ook een 3G/B8 en mijn telefoon via BT verbonden. Moet idd afspeellijst op de telefoon activeren, daarna kan ik via DP en stuur Prev/Next doen.
Als jouw B8 na Juni 2015 is geleverd, heb je kans dat er Apple Carplay op zit. Je moet je iPhone dan toch nog met een USB kabel verbinden op de USB poort onder je armsteun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 7-5-2020 at 22:32, JanSL said:

Jouw verhaal komt mij bekend voor. In mijn 3C had ik ook een Pioneer, waar ik mijn iPhone via een vaste USB kabel verbond (dashboard kastje).
Ik kon Spotify volledig bedienen via de Pioneer.
Ik heb nu ook een 3G/B8 en mijn telefoon via BT verbonden. Moet idd afspeellijst op de telefoon activeren, daarna kan ik via DP en stuur Prev/Next doen.
Als jouw B8 na Juni 2015 is geleverd, heb je kans dat er Apple Carplay op zit. Je moet je iPhone dan toch nog met een USB kabel verbinden op de USB poort onder je armsteun.

Bij mij werkt carplay enkel wanneer ik hem in de usb poort stop naast de sigarettenaansteker en telefoonvakje. Wanneer ik hem in de armsteun insteek werkt de carplay bij mij niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 hour ago, passatnr4 said:

Bij mij werkt carplay enkel wanneer ik hem in de usb poort stop naast de sigarettenaansteker en telefoonvakje. Wanneer ik hem in de armsteun insteek werkt de carplay bij mij niet. 

Zo werkt het bij die van mij ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een Android telefoon en de enige USB poort zit onder de armsteun. Mirrorlink werkt dan wel.
Als je direct onder de radio ook een USB poort hebt, dan lijkt het erop dat alleen die op de DP/DM is aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt, en ook als niet-roker ben ik daar niet zo rouwig om. Het telefoonvakje is te klein om een telefoon neer te leggen. Mijn asbakje heb ik eruit gehaald en heb een mooi vakje voor de kleine prulletjes als snoep papiertjes en gebruikte parkeerkaartjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dan heb jij een rokers uitvoering met voorin een asbak en sigarettenaansteker, en dan ontbreekt de tweede USB aansluiting. De meeste hebben echter een telefoonvakje met USB aansluiting.
Ik dacht dat ik ook een rookersuitvoering had. Maar heb gewoon dat telefoonvakje met usb voor. Er zat een losse asbak welke in de bekerhouders past bij en ik heb een aansteker in het middenconsole.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 19-5-2020 at 09:21, JanSL said:

Klopt, en ook als niet-roker ben ik daar niet zo rouwig om. Het telefoonvakje is te klein om een telefoon neer te leggen. Mijn asbakje heb ik eruit gehaald en heb een mooi vakje voor de kleine prulletjes als snoep papiertjes en gebruikte parkeerkaartjes.

Te klein? Daar zijn oplossingen voor:

https://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/46192-passat-b8-phone-tray-3d-print/#comment-854740

 

;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden