Ga naar inhoud
  • 0

sporadisch storingen 18068 & 18070 passat w8


Flying Dutchman

Vraag

hee Peeps, missed me? ?

Zoals sommige van jullie weten had ik mijn radiateur gesloopt. Deze was los gekomen tussen het aluminium en de plastic kasten aan de zijkanten. Deze radiateur is nu vervangen maar met de gedachte waarom en de locatie toch verder gaan denken. Nu nu heb ik dus sporadisch storingen heb gehad in zowel de kleine als de grote fan resp. V7 en V177. De storing 18068 (fan 1) had ik nu weer maar weet niet of deze oud is van toen hij klapte (2018). Beide zouden onafhankelijk van elkaar gestuurd moeten worden via de ECU waar de v177 via een module/stuurapparaat draait. beide delen een zekering (29) maar hebben eigen relay.

nu heb ik net getest wat de fans doen.

Beiden draaien rond na start. stoppen vervolgens, om na het bereiken van +90gr weer een kleine poos aan te gaan. Stoppen weer, und so weiter, toeren opvoeren en daar gaan ze weer. Met andere worden als ik kijk lijken ze het gewoon te doen maar onrustig wordt ik er wel van. Wat als deze sporadische storing er voor gezorgd heeft dat mijn radiateur geklapt is en wellicht nog een keer zal doen als de storing zich weer een keer meld. kan iemand mijn helpen in wat, waar en hoe te checken. 

thx in advance

voor de volledigheid een pic met de waardes van de fans vanochtend.fans.thumb.png.68f2e64098d054fa83cd64bb0d0574bb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden