Ga naar inhoud
  • 0

Ervaringen Powerflex op een B8


15PassatB8

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
1 hour ago, Vdub said:

Ik wil de powerflex eerdaags bestellen/monteren op onze Passat aangezien de rubbers wat lawaai maken bij het afrijden van drempels

Ok en dan pak je de Road Series (paars/geel) neem ik aan?

Ben benieuwd naar je ervaringen als ze erop zitten. Lees veel wisselende ervaringen op andere auto's namelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Paars inderdaad, heb ze op de Caddy 2 gehad en vind persoonlijk dat het beter rijdt, de auto volgt nl meteen met een stuurbeweging.. wel kun je meer van de weg gaan voelen met die stugge rubbers

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 4-6-2020 om 20:54, passatnr4 zei:

helpt dat tegen het bekende kraken?

dat zal zeker helpen, gewoon nieuwe rubbers, of speciaal vet ook, het nadeel/voordeel van Powerflex rubbers zijn dat ze veel stijver/stugger zijn dan originele rubbers, het stuurgedrag wordt er beter door.. nadeel is wel dat je ook meer kan (gaan) voelen wat onder je wielen doorkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 5-7-2020 om 22:19, Stephenvanengelen zei:

Ik rij op powerflexs rubbers wel dan op een b6 passat en dan voor en achter. En ik vindt het niet storend. Maar rij dan wel met een schroefset en dan gardheid instelbaar set


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

ik vind het persoonlijk ook niet storend, maar sommigen vinden 18inch of hoger al stuiterig worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik vind het persoonlijk ook niet storend, maar sommigen vinden 18inch of hoger al stuiterig worden

Klopt ik rij ook nog eens op 19inch. Dus kwa comfor heb nog wienig over nou. Maar rijd nog heerlijk. En is gewoon niet storend. Vindt het gewoon heel veel fijner rijden zo. Reageert lekker direct zo.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden