Ga naar inhoud

Haartje in de cockpit


The-stig

Aanbevolen berichten

Net even, na uitgebreid te hebben gegoogeld, de kap van de cockpit eruit gehaald, zat al sinds ik hem heb een haar in het middelste afleesvenster.

Vind het toch altijd wel spannend om te doen maar het is gelukt, bleek een haar van zeker 15cm te zijn.??

De eerste 3cm was zichtbaar en stoorde me al geruime tijd, maar da's opgelost.

Nu merkte ik dat de tellers bijna los in het dashboard ligt, zag dat ook op YouTube bij andere, ze zetten het vast net twee schroeven (Die laat VW blijkbaar weg).

Zijn er mensen hier die de teller vastzetten of is het prima zo en welke schroef gebruik je dan?

Ik wil niet zomaar gaan schroeven als er geen noodzaak is, heb geen last van kraakjes enzo.

Misschien weet @Bonny het antwoord?

Bedankt alvast.??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog even een rondje gereden zonder ventilatie en zonder radio. Conclusie is dat het overal wel wat kraakt maar dat wist ik al. Als ik alles voor me zou vastzetten met schroeven en tape dan zou het tussen de stoelen en achterin nog blijven kraken. 

Kortom, gewoon accepteren en de radio wat harder zetten. Doe ik toch altijd wel dus geen probleem mee.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle VW (PQ) tellers zitten maar met 2 schroeven vast, de 2 uitsteeksels aan de onderkant.

Aan de zijkanten zitten verder geen schroeven.
Vreemd dat jouw teller los lijkt te zitten, normaal zit deze toch stevig in het dashboard zelf geplaatst, zelfs zonder de 2 schroeven te bevestigen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Bonny said:

Alle VW (PQ) tellers zitten maar met 2 schroeven vast, de 2 uitsteeksels aan de onderkant.

Aan de zijkanten zitten verder geen schroeven.
Vreemd dat jouw teller los lijkt te zitten, normaal zit deze toch stevig in het dashboard zelf geplaatst, zelfs zonder de 2 schroeven te bevestigen...

Voornamelijk aan de bovenkant zit hij los, toen ik hem terug drukte had ik wel het idee dat hij ergens inklikte.

Merkte het met het losmaken van het aluminium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Bonny said:

Ja de teller kan er goed ingedrukt worden, en ik zie ook vaak wat dikker plakband of rubbertjes op de teller behuizing zodat deze nog extra goed klemt en minder beweegt.

Maar je gebruikt de onderste schroefgaten niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden