Ga naar inhoud
  • 0

Stuurhoeksensor


Bryan

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Daar ben ik weer! 
 

stuurhoeksensor eindelijk vervangen (kosten 285 euro) natuurlijk blij dat de storing er uit was en eindelijk opgelost, maar bij thuiskomen en inparkeren hup sprongen alle lampjes weer aan ? garage gelijk gebeld nu gaan ze de sleepring ook vervangen die hoef ik pas te betalen als daarmee het probleem is opgelost ( en om mij tegemoet te komen hoef ik alleen het onderdeel zelf te betalen) 

 

dus nog niet echt verder gekomen alleen 285 euro lichter. 
 

ik hou jullie weer op de hoogte

 

fijne avond 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
7 hours ago, FapperCC said:

Sleepringen had ik er ook nog wel een paar van gehad?

word een dure hobby zo met de optimalisatie nog in vooruitzicht?

Ja word zeker een dure hobby zo, optimalisatie waarvan ? ? 

jij heb geloof ik meer onderdelen liggen als de gemiddelde groothandel hahaha. Ik weet wel bij wie ik moet zijn voortaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Just now, mikerosauer said:

@Bryan volgens mij ben je daar in het begin op gewezen . had je allemaal een hoop centen kunnen schelen

Zeker weten, maar ik heb ook aangegeven dat ik door privé omstandigheden voor de “makkelijkste” achteraf dus niet weg heb gekozen. 
 

Goede les voor de volgende keer, als het überhaupt al opgelost word met de sleepring ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 minute ago, Bryan said:

Zeker weten, maar ik heb ook aangegeven dat ik door privé omstandigheden voor de “makkelijkste” achteraf dus niet weg heb gekozen. 
 

Goede les voor de volgende keer, als het überhaupt al opgelost word met de sleepring ?

kennis van de heren hier is beter/hoger dan de gemiddelde garage dealer.. en ook goedkoper 

soms heb je die keuze niet . helle dure les zo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Daar ben ik weer de auto is weer bij de garage om ook de sleepring te vervangen dit is net gebeurd. Maar verhelpt het probleem dus nog steeds niet. Dus bij inparkeren blijven de 2 lampjes aanspringen. 
 

Nu heeft de garage de auto even bij een Audi dealer gebracht bij een bevriende monteur om te kijken of er toch iets is wat hij over het hoofd ziet. 
 

wordt vervolgd.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja die is ingeleerd maar het gekke is dat hij dus nu weer G85 aangeeft dus dat hij weer niet juist is. De banden spanning blijft hij ook aangeven, hij staat dus nu bij een Audi dealer dan gaan ze er samen naar kijken en ze denken dat het misschien wel het stuurhuis kan zijn. Maar ik ga niet omdat hun dat misschien denken een heel stuurhuis laten vervangen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jaa niet te zuinig? ze hebben het over dat het inlaatspruitstuk vervangen moet worden nu misschien het stuurhuis misschien weten hun wel meer als ik en heb ik een winnend lot in me zak.  
 

 

een passat cc 1.8tsi uit 2008 is het. 
 

Nee ik heb wel van de stuurhoeksensor foto’s gekregen dat hij werd vervangen en video’s met een video erbij dat de auto storingsvrij was ( op de motormanagment na ) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou eerst eens een log laten maken en nogmaals je bent welkom in Zwaag om die te laten maken en of tegen vergoeding wil ik ook naar de Zaanstreek komen.

 

 

Foto’s en video ‘s staan er zat op het net.

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is het mogelijk dat ik je even op bel? Dan kan ik het wat duidelijker uitleggen en dan is het mij ook duidelijk wat ik jou moet toesturen. 
 

na veel onderzoek snap ik wel het een en ander maar sommige dingen begrijp ik geen hol van haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden