Ga naar inhoud
  • 0

kessy storing


bgtdi

Vraag

Mijn kessy werkt niet meer en geeft regelmatig aan, sleutel niet gevonden.

Na uitlezen gaf ie foutcode 00179- acces/start authorization antenna drivers side r134, na wissen komt foutcode weer terug.

Ik ben al een tijdje aan het zoeken op internet, maar kan geen duidelijke oplossing vinden.

Wat ik al gedaan heb, batterijen vervangen van beide sleutels en deurklink vervangen en stekker deurklink schoon gemaakt.

Dit geeft geen resultaat, kan ik nog iets doormeten?

De passat staat al 2 weken stil, mijn vrouw durft er niet mee te rijden, want als ie aan geeft sleutel niet gevonden start ie ook niet.

Weet iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij kessy zitten er een aantal modules in de auto die met de sleutel communiceren. Behalve de antenne kan ook de module zelf defect zijn.

En als je de sleutel bij de achterste module/antenne houdt, werkt het systeem dan wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
8 minutes ago, bm-er said:

Bij kessy zitten er een aantal modules in de auto die met de sleutel communiceren. Behalve de antenne kan ook de module zelf defect zijn.

En als je de sleutel bij de achterste module/antenne houdt, werkt het systeem dan wel?

Alleen de achterklep doet het, als de module storing geeft moet dat toch ook uit te lezen zijn?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
10 minutes ago, mikerosauer said:

Als de sleutel in het contact slot gebruikt wordt werk dat systeem.toch niet of wel .?

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

Als ik de sleutel in het contact druk wil hij ook niet altijd starten, paar keer op de sleutel drukken open/dicht en dan in het contact en als je geluk hebt dan start ie.

Is momenteel niet zo'n fijn gevoel om met de passie op pad te gaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan ik de kessy van de bestuurdersdeur niet apart uitschakelen en dan proberen of de rest dan wel functioneert?

Ik heb op het Kodiaq forum wel iets gevonden om heel het kessy systeem uit te schakelen zodat de auto weer start.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag weer bezig geweest, ik had wel iets gevonden om kessy uit te schakelen, maar ik kan niet in de module komen, electronics1 en dan 05-acc/start auth?

Op internet kan ik geen schema vinden om de draden door te meten, eventueel op een draad breuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Van Vincent elektrisch schema gekregen ,zoektocht kon beginnen
Eerst de bedrading maar doormeten, deurklink eraf en stekker comfortmodule, draad nr 1 oké, nr 4 niet oké. Stekker van de deur los gemaakt en de boosdoener gaf zich prijs , gele draad was gebroken, gemaakt , foutcodes gewist en kessy werkt weer .

VINCENT duizendmaal bedankt

d89a4e7d17acfa16d974317a7a3c11d6.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden