Ga naar inhoud
  • 0

Gebruikerscode ingeven Discover Pro


pe2aab

Vraag

Hi all,

Ik krijg sinds een poosje regelmatig een melding bij het starten van de auto om een gebruikerscode in te geven. Iemand een idee wélke code dat betreft? Is dat voor de BT pairing met de telefoon? Systeemcode van de Discover Pro?

Codes welke ik heb geprobeerd doen niets. Wellicht een meer voorkomend euvel? De manual van de Discover Pro biedt helaas geen soelaas.
 

IMG_5980.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja heel vreemd. Als ik het ook wegklik met het pijltje rechtsboven dan gaat het systeem ook verder. Krijg nog wel even de melding; kon geen connectie maken maar met wát precies weet ik niet. De telefoon functionaliteit werkt verder gewoon vandaar dat ik niet vermoed dat het iets met de BT pairing te maken heeft maar zoals gezegd; zeker weten doe ik het niet.

Dealers bellen heb ik allang opgegeven; die weten helemaal niet wat er aan de hand is als het softwarematige issues betreft. Neem het DAB+ probleem van de Discover Pro. Nooit opgelost en dealers snappen het al helemaal niet ;-) (die zeggen gewoon; effe resetten. Tis geen KPN Experiabox :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Sorry voor de late reactie. Nee helaas was ik niet zo slim om destijds voor € 69,00 de optie 'Telefoonvoorbereiding Premium' aan te klikken. Ik heb dus voor internet zélf een Mifi dongel in de auto weg gebouwd. Werkt overigens ook net zo goed.
Het is dus niet de SIM. Ook VW Connect is het niet want dat werkt gewoon ook al voer ik geen PIN in en klik ik de melding weg. Telefoon pairing werkt ook gewoon.

Vaag probleem weer ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In mijn 2015-05 Passat kreeg ik exact hetzelfde scherm: mijn Car Net registratie was blijkbaar verlopen (Guide & Inform).
Dit kon ik controleren door in de navigatie de file-info te checken. Idd, deze kwamen van TMC en niet van Carnet.
Jij zegt dat jouw DP nog steeds een werkende dataverbinding heeft met VW ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden