Ga naar inhoud
  • 0

Passat B8 phone tray (3D print)


AlterEgo

Vraag

Hoi,

Over #firstworldproblems gesproken. Mijn telefoon past niet in de phone tray achter de versnellingspook. Al zeker niet met de lightning connector aangesloten (ifv apple CarPlay).

Nu heb ik op het web 2 interessante varianten ontdekt. Een DIY project waarbij de creator 3D files ter beschikking stelt om een eigen phone tray af te drukken waarbij de USB poort 90° werd gedraaid. Dit geeft extra ruimte. Maar nog niet voldoende icm met een iPhone 11 pro. https://www.prusaprinters.org/prints/4695-vw-volkswagen-passat-b8-phone-tray-with-rotated-us/user-gcodes 

Een andere variant die ik tegenkom is de volgende; https://www.inbay.systems/en/product/charging-compartment-for-vw-passat-b8/ -> een variant zonder usb poort. (Maar te duur, de wireless charging optie interesseert me ook niet.)

Eigenlijk zou een combinatie van de beiden ideaal zijn. Ik dacht aan een tray zonder usb poort. Maar waarbij de usb lightingcable permanent zit aangesloten achter de behuizing. In feite zou in de tray enkel de kabel met het lightning connector pinnetje mogen zitten.

De DIY creator geeft niet thuis. Maar is iemand anders handig in het maken van 3D files? Je zou niet van nul moeten beginnen maar in de oorspronkelijke 3D file enkel de usb poort moeten verwijderen denk ik. En een doorgangetje voorzien voor een usb kabel.

Of zou ik de tray er volledig uit kunnen halen? Het zou enkel dienen om mijn telefoon in aangesloten toestand in op te bergen. (Of riskeer ik dan dat de telefoon helemaal verdwijnt in het interieur :D )

Bedankt om mee te denken!!

Mvg,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

oké, heb mijn moed bij elkaar geraapt en gewoon volgens die instructies het oude bakje uit mijn interieur gehaald. Mijn iPhone 11 pro past nu perfect in dat bakje en kan het aansluiten ook.

Iedereen tevreden! :-)

 

 

aangepast door AlterEgo
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden