Ga naar inhoud
  • 0

RVS deurbeschermers (Passat B8) - welke tape?


AlterEgo

Vraag

Hoi,

Ik heb RVS deurbeschermers gekocht op alixpress. Eerst en vooral om letterlijk de deurdrempels te beschermen bij het in en uitstappen van de kindjes, maar het staat ook lang niet slecht.

Ik ben onder de indruk van de kwaliteit van het product. Heb al andere ervaringen met alixpress.  Ze passen mooi in de “uitsparing” die standaard in de deurdorpels zitten.

Alleen bij 1 portier is de dubbelzijdige tape niet sterk genoeg. Ik had ook eerst met een interieurreiniger de dorpel schoon gemaakt, niet beseffende dat er daar allicht silicone in zit waar lijm niet goed op kleeft ? Na ontvetten met wat water en ammoniak blijft hij nog steeds niet fantastisch kleven.

Welke dubbelzijdige tape kunnen jullie aanraden of met welke tape hebben jullie zelf ervaring? Ik wil er wat sterker spul onder kleven.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Weet niet of er standaard tape bestaat van 3M. Ze maken zoveel soorten. Maar in de meeste bouwmarkten of automateriaalzaken hebben ze wel iets geschikts. Kijk even naar de eigenschappen. Met name vochtbestendig en temperatuur zijn het belangrijkst. Uiteraard goed ontvetten voor gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 14-7-2020 at 23:26, Sam90 said:

@AlterEgo Ik stond ook op het punt om iets soortgelijks te bestellen. Zou je het linkje kunnen delen van de set die jij hebt besteld? N weet ik zeker dat ik de juiste pasvorm heb. Heb je er toevallig ook foto’s van?

Ow, sorry voor het latere antwoord. Dit is het setje. Had eentje genomen met het R logo. Pasvorm was heel goed !

Heb een foto gemaakt, interieur wel niet zo netjes. Ben op vakantie ;-)
https://a.aliexpress.com/_dWG7dFt

CFF12C28-CB10-43E8-8FD0-793C28D9E465.jpeg

aangepast door AlterEgo
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden