Ga naar inhoud
  • 0

Gen 1 naar gen 2 hulp passat 3c


rbuis78

Vraag

Hallo iedereen ik heb diverse dingen geprobeerd maar krijg fout melding op vag.com dat  08 ahvac niet word herkend,oude unit word netjes herkend.

1. gewoon alles 1 op 1 omgezet alles werkt, geen beeld op radio, maar fout in systeem - word niet gevonden. (airco alles werkt,ook stoel verwarming)

2. bruine connector pen 7 op pen 10 en pen 8 op pen 9 omgezet, geen beeld op radio, maar fout in systeem - word niet gevonden. (airco alles werkt,ook stoel verwarming)

3. bruine connector pen 7 met pen 10 en pen 8 met pen 9 omgezet, geen beeld op radio, maar fout in systeem - word niet gevonden. (airco alles werkt,ook stoel verwarming)

de voeding van pen 20 naar 16 heeft toch niets met communicatie te maken?

welke connectors zorgt voorcommunicatie met canbus?

moet ik er nog een andere module inzetten?

 

heeft er iemand tips en toevallig aan sluit schema's?

 

van deze 

IMG_2885.jpg

naar deze

IMG_2884.jpg

 

PS.voor de flaps heb ik nog weerstandjes over als iemand zending mocht hebben.

IMG_2886.jpg.ee76cfc750ad75987e72978c132da89e.jpg

aangepast door rbuis78
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Het systeem houdt mbv die sensor toch behoorlijk wat verontreinigde lucht uit de auto. Auto's zijn natuurlijk wel schoner geworden in de afgelopen jaren, maar een oude stinkdiesel is nog steeds geen pretje om achter te rijden. Ook bij andere verontreiniging in de lucht zal de klep gesloten worden. En vaak is het maar kortstondig en heb je het niet eens door.

Of je dat wil is natuurlijk je eigen keus. Ik heb geen idee of het inbouwen veel werk is. Daar kan misschien iemand anders op reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
26 minuten geleden, Kevin Passat 2.0 zei:

Aah Oke. Het gaat dus om een functie die mijn huidige auto dus ook niet heeft.
Ik was in de veronderstelling dat ik een functie moest inleveren

Exact. Maar dat is natuurlijk ook de lol van het modden. Functies toevoegen die er eerst niet op zaten. Is zo'n beetje het bestaansrecht van dit forum geworden 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog even een vraag over deze ombouw.

bij punt 2 staat

. bruine connector pen 7 op pen 10 en pen 8 op pen 9 omgezet, geen beeld op radio, maar fout in systeem - word niet gevonden. (airco alles werkt,ook stoelverwarming)

Houdt dat in dat pin 7 aan de draad van pin 10 moet en deze beide aangesloten blijven?

het zelfde geldt bij pin 8 moet aan de draad van pin 9 en beide blijven aangesloten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden