Ga naar inhoud
  • 0

Linker buiten spiegel Passat CC defect.


B3rt

Vraag

Mijn linker spiegel van mijn 2009 CC is defect, deze klapt niet meer (elektrisch) in.

 

Nu wil ik deze gaan vervangen maar kan geen gebruikte vinden, de kap kan ik denk ik gewoon omzetten (spiegel zelf is niet beschadigd etc), dus kleur maakt niet uit.

Nu overweeg ik een aftermarket nieuwe te kopen echter ook deze kan ik niet vinden... grrrr

Je zal wel denken, hoezo niet te vinden, zie hier linkje xxxxx  Klopt echter ik heb een 15 polige stekker, vrijwel alles wat ik vind is 6, 9, 11 of 13 polig, te weinig dus.

Dan vind ik er soms 1 maar dan staat er niet bij dat ie ook dimmend is, dan is die wel 15 polig maar nergens staat vermeld (bij nieuw aftermarket) of die dimmend is.

Ik zoek dus een werkende Elektrisch verstel-, verwarm- en inklapbare linker buiten spiegel maar ook met instap verlichting, knipperlicht, geheugen standen en zelf dimmende spiegel, dus de hele rataplan behalve side assist, dat bestond bij de eerste generatie nog niet.

De vraag is:

- iemand een idee waar ik deze (behalve bij de dealer) kan kopen, gebruikt of nieuw?

- past toevallig een spiegel van een ander VW model ook, ik denk aan de spiegel van een Passat B6 of B7 ook of wellicht een nieuwere CC (vanaf 2012) ?

- iemand ervaring of je bij een imitatie/aftermarket (nieuwe) spiegel de kap van de originele spiegel er op kunt omzetten?

 

Alvast bedankt..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden