Ga naar inhoud
  • 0

Carplay via USB-C aansluiting?


Koots

Vraag

Ter voorbereiding van de levering van mijn Passat vrijdag as.: kan Carplay alleen draadloos i.c.m. de Discovery Pro, of ook via de USB-C aansluiting? En zo ja, via beiden of alleen die naast de versnellingspook? Ik zou hem nl. het liefst koppelen aan de USB-C poort onder de middenarmsteun.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb voor de zekerheid maar 2 verloopstekkers besteld (van USB naar USB-C), al is het alleen maar om bv. een extra telefoon op te kunnen laden en evt. mijn actieve Brodit-houder aan te kunnen sluiten.

Gisteren op Youtube nog een mooi (Duits) filmpje gevonden over draadloos Carplay in de nieuwe Passat: 

 

aangepast door Koots
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 hour ago, Kanerr said:

@Koots Werkt jouw adapter van usb c naar usb a icm apple carplay? Of is het alleen via usb c?

 

Ik snap je vraag denk ik niet helemaal, maar I'll give it a shot: Carplay werkt bij mij via de USB-C ingang naast de automaatpook, of via Bluetooth. Mijn Brodithouder heeft standaard een USB A stekker, die ik met een klein verloopje in de USB c ingang heb gestoken en dat werkt perfect. Ik gebruik Carplay dus bijna alleen maar via de stekkerverbinding.

Dit is volgens mij degene die ik heb: https://www.allekabels.nl/usb-adapter/7214/2266918/usb-c-naar-usb-a-adapter-30.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden