Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zowaar reactie gehad... zal wel komkommertijd zijn nu... matten zijn zwart, luxe velours met hakstuk.

knipsel2.jpg knipsel.jpg

Prijs kom ik nog ff op terug.. vast een kostenloze voorinschrijving..

  1. Vdub  Passat B8
  2.  
Geplaatst
  1. Vdub   B8
  2. Vdub  3BG
  3. Dieselaar 3BG
  4. BARRY 3BG
  5. Spiky B8
  6. SnoopyP Golf7
  7. Tarabass 3C5
  8. Johanh 3BG



Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
 

Geplaatst (aangepast)
Op ‎20‎-‎3‎-‎2020 om 17:28, Vdub zei:

Zowaar reactie gehad... zal wel komkommertijd zijn nu... matten zijn zwart, luxe velours met hakstuk.

knipsel2.jpg knipsel.jpg

Prijs kom ik nog ff op terug.. vast een kostenloze voorinschrijving..

  1. Vdub  Passat B8
  2. heb ze pas besteld

 

aangepast door rvbeek72
Geplaatst

@allemaal

Ze komen van Justcarpets inderdaad

Ze worden voorzien van clublogo

Helaas nog geen reactie terug mogen hebben..

Geplaatst

@Vdub  prima kwaliteit komen die van mij ook vanaf liggen er bijna 2 jaar in :) ik heb toen gekozen zonder hakstuk maar achter af heb ik beter met kunnen kiezen.

is nog in prima staat maar je zit wel dat harder slijt 

Geplaatst
2 uren geleden, mikerosauer zei:

@Vdub  prima kwaliteit komen die van mij ook vanaf liggen er bijna 2 jaar in :) ik heb toen gekozen zonder hakstuk maar achter af heb ik beter met kunnen kiezen.

is nog in prima staat maar je zit wel dat harder slijt 

Nou wat let je om een mooie nieuwe forum set te bestellen??

Geplaatst
Just now, BARRY_TDI said:

Nou wat let je om een mooie nieuwe forum set te bestellen??

haha zo slecht is die nu ook weer niet. blijven ze zo of komt er nog een logo in ?

Geplaatst
Zojuist, mikerosauer zei:

haha zo slecht is die nu ook weer niet. blijven ze zo of komt er nog een logo in ?

Met club logo.

Kan ik ze gelijk met je bestelde plaat opsturen. 1x verzendkosten. Just saying?

  • 3 months later...
Geplaatst

Helaas geen reactie meer gehad.. ook niet na een 2e/3e email...

Geplaatst
Helaas geen reactie meer gehad.. ook niet na een 2e/3e email...
Gemiste kans . Er waren er nog al wat was een leuke order geweest .

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden