Vdub Geplaatst 20 maart, 2020 Geplaatst 20 maart, 2020 Zowaar reactie gehad... zal wel komkommertijd zijn nu... matten zijn zwart, luxe velours met hakstuk. Prijs kom ik nog ff op terug.. vast een kostenloze voorinschrijving.. Vdub Passat B8
Spiky Geplaatst 20 maart, 2020 Geplaatst 20 maart, 2020 Vdub B8 Vdub 3BG Dieselaar 3BG BARRY 3BG Spiky B8
SnoopyP Geplaatst 21 maart, 2020 Geplaatst 21 maart, 2020 Vdub B8 Vdub 3BG Dieselaar 3BG BARRY 3BG Spiky B8 SnoopyP Golf7
Tarabass Geplaatst 21 maart, 2020 Geplaatst 21 maart, 2020 Vdub B8 Vdub 3BG Dieselaar 3BG BARRY 3BG Spiky B8 SnoopyP Golf7 Tarabass 3C5
Johan.h Geplaatst 23 maart, 2020 Geplaatst 23 maart, 2020 Vdub B8 Vdub 3BG Dieselaar 3BG BARRY 3BG Spiky B8 SnoopyP Golf7 Tarabass 3C5 Johanh 3BG Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
mikerosauer Geplaatst 26 maart, 2020 Geplaatst 26 maart, 2020 Komen ze toevallig van just carpets af ?Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Spiky Geplaatst 2 april, 2020 Geplaatst 2 april, 2020 @Vdub, zijn ze voorzien van logo? En is er een richtprijs?
rvbeek72 Geplaatst 2 april, 2020 Geplaatst 2 april, 2020 (aangepast) Op 20-3-2020 om 17:28, Vdub zei: Zowaar reactie gehad... zal wel komkommertijd zijn nu... matten zijn zwart, luxe velours met hakstuk. Prijs kom ik nog ff op terug.. vast een kostenloze voorinschrijving.. Vdub Passat B8 heb ze pas besteld 2 april, 2020 aangepast door rvbeek72
Passat4me Geplaatst 2 april, 2020 Geplaatst 2 april, 2020 Vdub B8 Vdub 3BG Dieselaar 3BG BARRY 3BG Spiky B8 SnoopyP Golf7 Tarabass 3C5 Johanh 3BG Passat4me B8
Vdub Geplaatst 2 april, 2020 Auteur Geplaatst 2 april, 2020 @allemaal Ze komen van Justcarpets inderdaad Ze worden voorzien van clublogo Helaas nog geen reactie terug mogen hebben..
mikerosauer Geplaatst 2 april, 2020 Geplaatst 2 april, 2020 @Vdub prima kwaliteit komen die van mij ook vanaf liggen er bijna 2 jaar in ik heb toen gekozen zonder hakstuk maar achter af heb ik beter met kunnen kiezen. is nog in prima staat maar je zit wel dat harder slijt
BARRY_TDI Geplaatst 2 april, 2020 Geplaatst 2 april, 2020 2 uren geleden, mikerosauer zei: @Vdub prima kwaliteit komen die van mij ook vanaf liggen er bijna 2 jaar in ik heb toen gekozen zonder hakstuk maar achter af heb ik beter met kunnen kiezen. is nog in prima staat maar je zit wel dat harder slijt Nou wat let je om een mooie nieuwe forum set te bestellen??
mikerosauer Geplaatst 2 april, 2020 Geplaatst 2 april, 2020 Just now, BARRY_TDI said: Nou wat let je om een mooie nieuwe forum set te bestellen?? haha zo slecht is die nu ook weer niet. blijven ze zo of komt er nog een logo in ?
BARRY_TDI Geplaatst 2 april, 2020 Geplaatst 2 april, 2020 Zojuist, mikerosauer zei: haha zo slecht is die nu ook weer niet. blijven ze zo of komt er nog een logo in ? Met club logo. Kan ik ze gelijk met je bestelde plaat opsturen. 1x verzendkosten. Just saying?
mikerosauer Geplaatst 2 april, 2020 Geplaatst 2 april, 2020 wat gaan ze kosten ? of weet je dat nog niet
Passat4me Geplaatst 10 juli, 2020 Geplaatst 10 juli, 2020 Heb mij ook aangemeld voor een set maar verwijder mij maar van de lijst, ik heb inmiddels andere gekocht.
Vdub Geplaatst 14 juli, 2020 Auteur Geplaatst 14 juli, 2020 Helaas geen reactie meer gehad.. ook niet na een 2e/3e email...
mikerosauer Geplaatst 14 juli, 2020 Geplaatst 14 juli, 2020 Helaas geen reactie meer gehad.. ook niet na een 2e/3e email... Gemiste kans . Er waren er nog al wat was een leuke order geweest .Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Spiky Geplaatst 3 augustus, 2020 Geplaatst 3 augustus, 2020 Dank @Vdub Dan regel ik zelf een setje nieuwe matten ?
Aanbevolen berichten