Ga naar inhoud
  • 0

Alltrack teller voorzien van nieuwe Firmware van 2D naar 3D


golfiev5

Vraag

Afgelopen vrijdag naar @Bonny geweest voor een Firmware update van mijn Alltrack teller. Ik overweeg om mijn RNS510 DAB te vervangen voor een DM DAB en wilde hiervoor graag een 3D teller.  Na wat uitzoekwerk gaf Bonny aan dat mijn teller al geschikt was voor 3D maar dan voorzien moest worden van een nieuwe firmware en display. Verder de teller maar gelijk voorzien van blauwe naalden?

 

@Bonny nogmaals dank. Nu op zoek naar een DM DAB, andere achteruitrijcamera Frontcamera en CCM??

IMG_20200317_193748.thumb.jpg.72855fc5aa4db942134a838aa91ba7e1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
16 minuten geleden, dieseltje zei:

@golfiev5 met chip, is t nu al plug en bijna play

verloop en dab antenne. En gaan.

@dieseltje weet  ik inderdaad maar ik wil geen chip.  Verder heb ik nu een frontcamera (verkeersborden herkenning, FLA en lane assist ) en achteruitrijcamera met bewegende lijnen die dan niet meer werken.  Ik ben nog op zoek naar een frontcamera die mijn huidige functies ook heeft en overweg kan met een DM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@dieseltje weet  ik inderdaad maar ik wil geen chip.  Verder heb ik nu een frontcamera (verkeersborden herkenning, FLA en lane assist ) en achteruitrijcamera met bewegende lijnen die dan niet meer werken.  Ik ben nog op zoek naar een frontcamera die mijn huidige functies ook heeft en overweg kan met een DM.

Ik heb een “maagdelijk” 680C (dus geen chip en geen software vrijschakeling) en een 680E welke softwarematig is vrijgeschakeld waarbij alle optie het doen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur terug, EdB6CC zei:


Ik heb een “maagdelijk” 680C (dus geen chip en geen software vrijschakeling) en een 680E welke softwarematig is vrijgeschakeld waarbij alle optie het doen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

ik heb je een pb gestuurd

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden