Ga naar inhoud

Help mn auto is lek


Paul Westbroek

Aanbevolen berichten

Mannen vandaag mn auto met t handje gewassen, alleen is nu (en ik dacht het al eerder te zien) mn bijrijders mat zijknat! Incl de vloerbedekking zelf. Heb deze ook omhoog gehaald & ligt vol met water. Thv de voeten zit een rubberen mat. Daar zit onder de handschoenen kast een overlappend stuk in. Toen ik die optilde kwam er nog water uit (beetje) iemand een idee waar dat vandaan komt? Heb de motorkap ook al open en onder het afdekschild bij de ruitewissers gekeken. Daar zit wel een rooster waar je redelijk makkelijk in kijkt. Weet niet of t daardoor naar binnen komt. HELP! (Aub)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Paul Westbroek zei:

Hi boys. Thx voor de snelle reactie Maaruh wat is de parafaan? Waar de blaadjes in vallen onder de roosters? Had al foto's gemaakt maar die bestanden zijn te groot ??‍♂️blaadjes heb ik er uit gehaald maar dan nog even wat dieper spitten? Zo ja tips & tricks? 

Foto’s verkleinen door ze naar iemand te appen en die foto’s hier plaatsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Paul Westbroek zei:

Hi boys. Thx voor de snelle reactie Maaruh wat is de parafaan? Waar de blaadjes in vallen onder de roosters? Had al foto's gemaakt maar die bestanden zijn te groot ??‍♂️blaadjes heb ik er uit gehaald maar dan nog even wat dieper spitten? Zo ja tips & tricks? 

Als je het goed wil doen even de ruitenwisserarmen verwijderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klep gaat idd dicht. Thx voor de tip. Water loopt er links & rechts dwars doorheen (afvoer) . Zaten ook bijna geen bladeren in. Kuipen los gehad. Dont have a clue. Rooster (ventilatie)  los gehad en nieuw isolatie band achterop aangebracht. Er was wél n stukje nat en onderbroken van het orginele en ietwat poreus......hope i fixed it. Nu de mat laten drogen en pray its good .....

aangepast door Paul Westbroek
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden