Ga naar inhoud
  • 0

Auto op slot en ramen dicht na bepaalde tijd.


Tarabass

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
5 minuten geleden, Tarabass zei:

Wie weet of een 3C na bepaalde tijd vanzelf op slot gaat en de ramen dicht. Dit is mij namelijk overkomen vandaag, terwijl de sleutels in de auto lagen :|

Ter aanvulling, portier is tussentijds wel open geweest en auto op contact om stuurslot te ontgrendelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat hoort niet.

Normaal als je de auto van slot af doet en daarna niet de deur opent, gaat hij na ca 1 minuut weer op slot.
Als een deur open is geweest, blijft hij open. Ergens een meld contact stuk?
Worden alle deuren weer gegeven in je FIS /MFA als je deze open zet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
29 minuten geleden, BARRY_TDI zei:

Ter aanvulling, portier is tussentijds wel open geweest en auto op contact om stuurslot te ontgrendelen.

Portier is niet open geweest. Ik heb de auto door het open raam op contact gezet. De deur is niet meer open geweest nadat ik ben uitgestapt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
8 minuten geleden, dieseltje zei:

dat hoort niet.

Normaal als je de auto van slot af doet en daarna niet de deur opent, gaat hij na ca 1 minuut weer op slot.
Als een deur open is geweest, blijft hij open. Ergens een meld contact stuk?
Worden alle deuren weer gegeven in je FIS /MFA als je deze open zet?

Alle deuren en motorkap worden gewoon weergegeven. Deurschakelaar, binnenverlichting etc. reageert gewoon op de deur. Daar lijkt niets gek mee aan de hand. Er is mij in ieder geval niets opgevallen.

Als je de auto ontgrendeld terwijl de ramen openstaan en je doet de deur niet open, horen de ramen dan na een bepaalde tijd ook te sluiten? Weet het anders ook niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jeetje Peter, Dat is wel vervelend!
Wij hebben dat bij onze B7 ook eens gehad op de oprit; Van slot af, deur open, spullen (en sleutels) erin, deur dicht en naar binnen om nog wat extra te pakken. Binnen even afgeleid door kids, en buiten stond ik weer voor een auto op slot, met sleutels er in. Gelukkig thuis, waardoor de reserve sleutel dichtbij was, maar sindsdien zijn we er wel bewust van dat de mogelijkheid er is.

zeker met kinderen in de auto, en we moeten nog snel wat pakken zorgen we altijd dat we de sleutel niet in de auto, maar bij ons hebben!

Hoe is het afgelopen?

edit: Al gevonden in "wat hebben we vandaag gedaan"

aangepast door Spiky
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
11 minuten geleden, mikerosauer zei:

Dat is wel een puntje van aandacht ja. Maar dat zou toch niet moeten kunnen eigenlijk

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

Mee eens. Het zou niet mogen gebeuren maar in de praktijk is het helaas anders. Net als zoveel gevallen bij VW. Maargoed, dankzij die "product eigenschappen" hebben we een passat forum. Dus wat ooit een wijs man zei ' elk nadeel heeft ook een voordeel'

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden