Ga naar inhoud
  • 0

Car-Net Cam-Connect


Spiky

Vraag

Een tijdje geleden kwam ik dit filmpje tegen online:



Ik heb toen gekeken, en zag dat je een GoPro camera kon aansluiten op je "Discover Pro" via Car-Net Cam-Connect

Nu gaan wij morgen kijken voor een Passat GTE, met een Discover Pro, en we hebben thuis een GoPro 4 black.
Is deze dat "zo" te koppelen, of zijn daar alternatieve modules voor nodig?

En heeft er iemand ervaring met dit systeem?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Er zijn wel meer van dat soort opties, zo heb je ook een App om de muziek via de DP vanaf de achterbank te bedienen, en dan bedoel ik niet Spotify of zo. Maar dat soort opties zijn inderdaad voor de Touran bedoeld en volgens mij niet op de Passat leverbaar geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Er zijn wel meer van dat soort opties, zo heb je ook een App om de muziek via de DP vanaf de achterbank te bedienen, en dan bedoel ik niet Spotify of zo. Maar dat soort opties zijn inderdaad voor de Touran bedoeld en volgens mij niet op de Passat leverbaar geweest.
De 'muziek optie ' werkt ook op de Passat. Maar dan moeten de apoaraten verbonden zijn met Wifi via je auto.
Ik heb zelf een DM en een Carstick. Heb de hotspot functie van mijn DM aan voor de kids. Met de "Volkswagen media control" app kunnen ze de DM bedienen en muziek naar streamen.
Was in het begin leuk maar zitten nu vaker met oordopjes op de achterbank en wordt eigenlijk niet meer gebruikt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Update:
Heb het werkend! (tot zo ver)
Ik heb een oude telefoon met Mirrorlink gevonden (Sony Xpera Z1 compact met Android 6.1) en die aangesloten via Mirrorlink op de Discover Pro.
Hierop heb ik de APK geïnstalleerd uit de de link in bovenstaand bericht.
IMG_20200404_123635.jpg.eee5a0d6eb7ef0c5452f9791dc1d3fa3.jpg

Na openen van de Cam-Connect App ging hij zoeken naar een camera.
IMG_20200404_122138.thumb.jpg.7259eb8229f4e1f529d6cd76b2fe703a.jpg

Nadat hij hem gevonden had, kon ik het wachtwoord van de camera ingeven, en ging hij verbinding maken.

IMG_20200404_122504.thumb.jpg.46162fcda07b628e1881460425c649ee.jpg

Tijdens het rijden doet hij het niet, maar zal waarschijnlijk komen door de te hoge Android versie, of door de Video In Motion lock die nog op het systeem staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minutes ago, Rainesh said:

Nice!

Je moet de mirror link in motion lock eraf halen. Hoe snel wordt verbinding opgebouwd? Afhankelijk van je softwareversie kan het sneller opgebouwd worden. 

Is dat hetzelfde als Video In Motion? (VIM)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee eigenlijk niet. Maar bij sommige pakt VIM vrijgeven het beide, bij sommige moet je apart de waardes aanpassen. Is beetje afhankelijk van de softwareversie.

Welk softwareversie heb je nu op je Discover? Even menuknop ingedrukt tot je in service menu bent en dan softwareversie en dan de eerste twee regels.

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 SE met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
11 minutes ago, Rainesh said:

Nee eigenlijk niet. Maar bij sommige pakt VIM vrijgeven het beide, bij sommige moet je apart de waardes aanpassen. Is beetje afhankelijk van de softwareversie.

Welk softwareversie heb je nu op je Discover? Even menuknop ingedrukt tot je in service menu bent en dan softwareversie en dan de eerste twee regels.

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 SE met Tapatalk
 

SW versie 0687

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
SW versie 0687
0687?! Want als ik het goed zie....dan is 1427 de laatste versie.

Kun je voor de zekerheid even een foto posten van de eerste twee regels vanuit je service menu?

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 SE met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

44 minutes ago, Rainesh said:

0687?! Want als ik het goed zie....dan is 1427 de laatste versie.

Kun je voor de zekerheid even een foto posten van de eerste twee regels vanuit je service menu?

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 SE met Tapatalk
 

20200410_131029.jpg.1f6fa3ee98fc5ab64f06ceb17d49e216.jpg20200410_131005.jpg.5ffe63355ed2865623e026571033faf3.jpg

20200410_130947.jpg.ca77b6ed778713d2053984a6c43292d1.jpg

aangepast door Spiky
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
5 minutes ago, Rainesh said:

Kan ik wel regelen voor je:)
Maar "Regio Den-haag" is niet om de hoek van "Regio Apeldoorn "?

Zijn er ook zaken die dan wellicht niet meer werken?
Edit: Hardare versie is H51
 

 

aangepast door Spiky
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 hour ago, Rainesh said:

Doen we lekker op afstand. Uhm nee zijn gewoon de officiële updates van VW. Tot nu toe niet meegemaakt dat iets niet meer werkt.

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 SE met Tapatalk

Als ik het goed heb, staat de discover sw op de website van Vw, waar je de kaartupdates kan vinden, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als ik het goed heb, staat de discover sw op de website van Vw, waar je de kaartupdates kan vinden, toch?
Nee firmware updates zijn niet beschikbaar voor reguliere gebruikers. Enkel de kaart updates

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 SE met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden