Ga naar inhoud
  • 0

Schokbrekers


Driver

Vraag

Na 270.000 km zou ik de schokbrekers voor willen vervangen. Ik heb het gevoel dat de auto niet alle ‘hobbeltjes’ goed volgt. Bij Mister Auto zij twee Monroe schokbrekers rond de 110,- ik vraag mij af of je ook de veren beter kan vervangen. 

aangepast door BARRY_TDI
Geen vraag rechten
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Snelweg is prima, maar bij plots uitwijken komt de auto ‘ wat moeilijk’ weer in een rechte lijn. Uitlijnen heb ik laten controleren; dat was goed. Bij drempels e.d. lijken andere verkeersdeelnemers deze ook wat vlotter te kunnen nemen. Bij een ‘richeltje’ in een bocht op de snelweg lijkt de auto ook ietsje zijwaarts te schuiven. Stuurt niet echt ‘strak’ zegsman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met Bölk ga je de 270k niet halen en wellicht de helft niet eens.

Zou kijken voor sachs oid. Bij misterauto en bv autodoc heb je vaak 20 tot 25% korting. Als je alles compleet besteld kan dat een boel schelen. 

Het is bekend dat er wel eens een veer kan breken bij de 3C. Nu je alles toch los moet nemen zou ik dat gelijk mee pakken.

 

Je hebt momenteel geen rechten om onderdelen te mogen vragen en of aan te bieden. Deze rechten krijg je als je 100 berichten hebt, full member bent of een koop tegoed aanschaft voor 60 dagen.

Om deze reden heb ik je start post aangepast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, mikerosauer zei:

Of je gaat voor een schroefset van een degelijk merk
Voor onder de 500 is er prima spul te koop

Bijvoorbeeld v maxx zit er bij mij nu een paar 1000 km onder ben zeer te spreken over

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

Zitten daar ook toplagers bij en alle andere spullen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het betreft een sedan 2.0 fsi uit 2006 met een standaard chassis (wel uitgevoerd in deep black pearl..). De kleurcodering met stippen op de veer zie ik nergens terug bij mister auto. Als ik de auto naar beneden duw merk ik wel op dat de vering een stuk ‘zachter’ aanvoelt dan bij een  naast geparkeerde  auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
15 hours ago, Driver said:

Na 270.000 km zou ik de schokbrekers voor willen vervangen. Ik heb het gevoel dat de auto niet alle ‘hobbeltjes’ goed volgt. Bij Mister Auto zij twee Monroe schokbrekers rond de 110,- ik vraag mij af of je ook de veren beter kan vervangen. Of heeft iemand die zijn Passat 3C  sedan heeft verlaagd wellicht twee complete goede schokbrekers over?

 

0FBF6F9D-C9D7-4ADC-A79F-85A24D5409F1.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zitten daar ook toplagers bij en alle andere spullen?

Inderdaad dat zat er ook bij

Zelfs uitlijen er nog bij voor die prijs.

 

Kan gewoon een helle nette prijs kunnen regelen voor een schroefsetje.

Klein spul kos een paar centen

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden