Ga naar inhoud

Passat B8 duitsland en app connect?


AlterEgo

Aanbevolen berichten

Dag,

Ik ben op zoek naar een Passat Variant B8 uit 2015 / 2016. Mijn budget is ongeveer 20K euro, ik kijk voornamelijk in Duitsland en heb al waar aardige modelletjes gezien.

Ik zie alleen het bos door de bomen niet meer met de "app-connect" functie. Ik heb gelezen dat dit beschikbaar zou zijn op de "Composition Media Gen 2" vanaf MJ2016. Hoe herken ik een generatie 2? Is dat het model zonder het "zwarte plastic frame"? 

In sommige wagens zie ik de knop "app connect" maar staat de mogelijkheid tot app connect niet bij de "opties van de wagen". Heeft deze wagen dan app connect of niet?

In sommige wagens uit 2017 zie ik helemaal geen "app connect" shortcut onder de menu knop. Kan app connect geactiveerd worden achteraf?

Ik hoop dat iemand het app connect verhaal voor mij kan verhelderen. Ik hoop apple CarPlay te kunnen gebruiken.

Bedankt!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

xic0Y70.png
Discover Media

ic1b44t.png
Discover Pro

Het verschil is een beetje lastig te zien, maar het is in ieder geval het grotere scherm, daarnaast heb je ook een HDD (harde schijf) met een Discover Pro.  

App connect is een extra optie je hoort aan te schaffen, het is niet echt bepaald goedkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm lastig om te zien inderdaad. Dus als ik het goed begrijp is het nog geen zekerheid dat je app connect hebt indien je het icoontje onder ‘car’ ziet? Want evt moet het nog geactiveerd worden?

Maar het is niet zo dat alle types (media, pro) standaard het icoontje tonen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is het gekke. Ik was een Touran gaan bekijken uit 2017 en een Passat uit begin 2016.

Ze hadden beide ogenschijnlijk dezelfde multimedia unit. De composition media (denk ik!).

De Passat had de knop app connect. De Touran niet! Nochtans een nieuwer model...

Daarom dat ik nu wat verward ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden