Ga naar inhoud
  • 0

Interieurverlichting koud wit, 2700K mogelijk?


HermanB

Vraag

Hallo,
Sinds vandaag eigenaar van een Passat GTE Highline uit 2015. Het valt me op dat de interieurverlichting erg wit licht geeft, zelfs bijna blauwig van kleur. In mijn vorige auto was dat warm wit, ik denk kleurtemperatuur 2700K. Dat gaf een veel prettiger sfeer binnen.

Heeft iemand dezelfde beleving en ervaring met het vervangen van deze lampjes door een warmere kleurtemperatuur? 
 

Groet,

Herman

aangepast door HermanB
Typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
@Tarabass of voor ledjes van alieexpres die doen het ook prima  ik was voor de hele auto een paar cent kwijd  meen nog geen 10 euro  en deze zitten er al ruim 1.5 jaar in zonder dat er 1 kapot is gegaan.
 
Ieder zijn ding. Ik heb ze erin gehad en naast dat de kleur niet te vertrouwen is worden ze bloedheet en gingen er een paar knipperen bij mij. Nu één keer 70 euro uitgegeven en nergens last van, worden niet heet en geven de kleur die je verwacht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Just now, Tarabass said:
1 hour ago, mikerosauer said:
@Tarabass of voor ledjes van alieexpres die doen het ook prima  ik was voor de hele auto een paar cent kwijd  meen nog geen 10 euro  en deze zitten er al ruim 1.5 jaar in zonder dat er 1 kapot is gegaan.
 

Ieder zijn ding. Ik heb ze erin gehad en naast dat de kleur niet te vertrouwen is worden ze bloedheet en gingen er een paar knipperen bij mij. Nu één keer 70 euro uitgegeven en nergens last van, worden niet heet en geven de kleur die je verwacht.

dat ervaar ik niet zo . kleur die ik wilde en besteld had klopt en ze worden niet heet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden