Ga naar inhoud

Aanschaf Passat 1.4 TSI Highline BlueMotion DSG 2011


Bert@

Aanbevolen berichten

Wij overwegen een Volkswagen Passat 1.4 TSI Highline Bluemotion DSG aan te schaffen. Bouwjaar 2011, km-stand 230.000.

Afgelopen half jaar is de DSG bak gereviseerd. Koppeling vervangen. Distributieketting vervangen. 

Jullie over info over dit type auto

 (wel/niet goede keus om te kopen)

Wij hoorden bijvoorbeeld ook van iemand die bij de Volkswagen dealer heeft gewerkt dat ondanks reviseren van de dsg bak er toch nog regelmatig wel problemen mee kunnen zijn. 

Bedankt alvast! 
 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles alles aantoonbaar vervangen dan lijkt me niet dat hier een slechte koop aan hebt. en je kunt ook geluk hebben met de BAK maar zo als voor elke gebruikte auto geld je kunt er pech mee hebben maar ook geluk. 

ik zou het best aandurven :)

 

ik heb ook een 1.4tsi met DSG en deze is 225K oud en nog steeds geen problemen gehad met de bak dus ik zal dan wel geluk hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mikerosauer zei; als alles aantoonbaar vervangen is kan je hier geen breuk aan vallen. Bij twijfel gewoon even het onderhoudsboekje na kijken. Dan zie je gelijk de onderhoudshistorie (is die netjes per X kilometers gedaan, zijn er gaten in de onderhoudshistorie, andere opvallende vervangende zaken, etc. 

Ik vraag mij wel af bij welke kilometerstand dit alles vervangen is en waarom de auto een half jaar later alsnog in de verkoop gaat. En wat vragen ze voor deze auto als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het autobedrijf hier heeft deze auto ingeruild 4 maanden geleden.  Schakelde niet helemaal fijn, dus voor verkoop hebben ze besloten eerst de bak te laten reviseren en koppeling (dus bij km stand van 230.000)

De ketting is al eerder bij de vorige eigenaar vervangen. 
vr.pr. €9950 

aangepast door Bert@
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan je vragen welke garantie  ze zonder meerprijs geven op de uitgevoerde werkzaamheden. Bij een BOVAG aangesloten garage is dit 6 maanden.

Is het deze occasion? https://www.autoscout24.nl/aanbod/volkswagen-passat-variant-1-4-tsi-highline-bluemotion-dsg-leder-18-benzine-zwart-b257e5ca-63e2-460a-b977-ad23c96f4a6f?

Zo ja, ziet er netjes uit en lijkt mij een degelijk bedrijf.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ook alleen als ze daad werkelijk het kunnen aan tonen. en niet door hun te vertrouwen op hun blauwe ogen...

handelaar die zegt dat beter was om hem zo verkopen .geloof ik meteen ?maar of ze dat ook daadwerkelijk doen is een 2de 

met al die punter aangepakt .is het een goede deal lijkt me 

 

**Nieuwe Mechatronic versnellingsbak** als die nieuw is zo zij zeggen dan hebben ze daar ook wel een factuur van ...

als dat niet zo is geloof ik er geen bal van en dan zou ik de rest ook in twijfel trekken 

aangepast door mikerosauer
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden