Ga naar inhoud
  • 0

Centrale deurvergrendeling doet raar?


RedCell

Vraag

Afgelopen maand ging de centrale deurvergrendeling van de bestuurders kant soms moeilijker open met de afstandsbediening. Ik moest soms paar x drukken op de afsb. om deze te openen. Nu gaat hij helemaal niet meer open. Andere deuren etc gaan prima.

Via hendel binnen en noodsleutel werkt het wel. Opvallend is dat bij het 1x op slotdrukken..hij wel opengaat. Bij 2x (dus wanneer lampje binnen GEEL wordt) niet meer.

 

Iemand een idee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik snap niets van je uitleg. Je zegt dat de deur open gaat als je op slot drukt, 1 keer drukken, twee keer drukken, geel lampje?

Ik zou eerst eens bij de basis beginnen. Zorg dat er een nieuwe batterij in de afstandsbediening zit. En probeer goed uit te leggen wat het gedrag is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
19 minutes ago, Tarabass said:

Ik snap niets van je uitleg. Je zegt dat de deur open gaat als je op slot drukt, 1 keer drukken, twee keer drukken, geel lampje?

Ik zou eerst eens bij de basis beginnen. Zorg dat er een nieuwe batterij in de afstandsbediening zit. En probeer goed uit te leggen wat het gedrag is.

Het was nog vroeg..zal duidelijker proberen te zijn.

 

Als ik 1x op AB druk om auto af te sluiten, brand er aan binnenzijde (ontgrendelknop) het rode lampje. Als je 2x AB drukt om af te sluiten wordt deze geel. Bij 1x/rood kan ik de deur wel met AB ontgrendelen. Bij 2x/geel blijft hij hier op staan...gaat niet meer open. Andere portieren werken prima.

 

Batterij lijkt prima..kan op grote afstand auto openen..de andere deuren teminste...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
30 minutes ago, Vinniepilon said:

Ik herken ook het gele lampje niet? Zit er een alarm in, heb je misschien een handleiding ervan. Heb je een handleiding van de wagen, lees daar is in over een geel lampje. 

Geen alarm. Het gele lampje zit aan de drukknop, binnenzijde auto. Waarmee je de auto kan locken/unlocken. Links is rood, rechts geel.

Fotor_158003453187878.jpg

aangepast door RedCell
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 minutes ago, Vinniepilon said:

Oké, die bedoel je? en als je die gebruikt dan gaan alle deuren op slot en weer open. Zou hem ook even uitlezen, en kijken of er foutmeldingen in staan. 

Met die knop kan alles. Het is alleen de AB en de bestuurdersduur. Wanneer ik dus 1x op sluiten druk (en knopje/lamp binnen rood blijft) kan ik portier weer gewoon openen met AB. Maar 2x drukken, en dus geel lampje) blijft hij op geel en werkt AB niet meer op de deur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 minuten geleden, RedCell zei:

Met die knop kan alles. Het is alleen de AB en de bestuurdersduur. Wanneer ik dus 1x op sluiten druk (en knopje/lamp binnen rood blijft) kan ik portier weer gewoon openen met AB. Maar 2x drukken, en dus geel lampje) blijft hij op geel en werkt AB niet meer op de deur. 

Misschien even met @Tarabasseen afspraak maken om uit te lezen. Ik herken het niet van de 3C. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Just now, BARRY_TDI said:

Dat is jammer. Weet uit het verleden dat een soort gelijk probleem sleutel afhankelijk was. Vraag me niet hoe of wat maar de ene sleutel reageerde anders dan de andere.

Ok..en dit kan zo ineens ontstaan ? Of..zit er een (verklaarbare) reden achter?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden