Ga naar inhoud
  • 0

Lmm ahu motor


Andree

Vraag

Hallo ik ben nieuw op het forum, ik ben andre en heb een passat uit 98 met een ahu motor. Alleen hebben ze de stekker van de lmm doorgeknipt en de lmm zelf is kapot dus wou de diode mod doen. Maar ik heb de diode bijna overal tussen gehad maar de waarden op vag com veranderen niet. ik weet dat de diode op pen 4 en 5 moeten van de stekker maar ik weet dus nu niet welke ik moet hebben. Ik heb ook al gemeten met multimeter maar kom er niet uit, zou iemand kunnen kijken welke kleur pen 4 is en pen 5 alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

de vraag is.. loopt ie nu slecht of wil je de LMM aankoppelen omdat dat zo hoort?

Misschien is ie uitgeprogrammeerd of was de reden van de doorgeknipte kabel dat ie niet deed en ze het niet gefixed kregen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
20 minutes ago, Vdub said:

de vraag is.. loopt ie nu slecht of wil je de LMM aankoppelen omdat dat zo hoort?

Misschien is ie uitgeprogrammeerd of was de reden van de doorgeknipte kabel dat ie niet deed en ze het niet gefixed kregen..

Ja loopt niet goed

Nee wil de lmm niet aansluiten maar ombruggen met een diode  dan heb je meer kracht onderin toeren de lmm begrenst dat. Ik weet het is minder goed maar maakt mij niks uit. Met vag com zie ik de waarden wel van de lmm. Maar stel dat  hij uitgeprogemeert is dan komt er ook geen spanning meer op de kabels toch? Ik meet nu namelijk gewoon constant 5 v massa en 2 x wat heen en weer gaat op toeren (moet eigenlijk goedkoop klaar) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden