Ga naar inhoud
  • 0

Security codes


Rikk

Vraag

Goededag heren,

Ik wou het e.e.a. aanpassen met VCDS, (niks cruciaals mbt motor/veiligheid). Vooral de 3x comfort knipperlicht naar 5 zetten. Ik kom in central electrics alleen niet in de Coding omdat ik de security code niet weet. Nu is het zo dat de VCDS die ik ter mijn beschikking heb maar een 12.12.0 is, vermoed dan ook dat dat de Ali variant is. Het schiet voor mezelf niet op om een originele aan te schaffen. Ik weet ook de risico's van deze variant maar ik hoop hem niet vaak nodig te hebben ! haha. Misschien af en toe is een keer uitlezen...

Ik begreep dat je bij de nieuwere versie's automatisch een popupje krijgt met de acces codes vd module die je probeert te bereiken. Is hier ook op een andere manier aan te komen? Via mijn chassisnr bijvoorbeeld?  Het lijkt mij dat toen versie 12.12 nog de 'nieuwste' was er een andere manier zou moeten zijn om aan de codes te komen. Ik vind het niet erg om er een keer voor te betalen als ik ze dan allemaal tot mijn beschikking heb.
En heeft elke auto zijn eige unieke codes, of is bijvoorbeeld de engine code van elke passat 3c hetzelfde? Of heeft elke individuele module weer zijn eige unieke codes?

Wie kan mij antwoord geven? 

Bedankt alvast!

Gr Rik

PS chassisnummer:    WVWZZZ3CZ6E161370

aangepast door Rikk
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden