Ga naar inhoud
  • 0

Remlichten blijven branden 3c sedan


Run-eh

Vraag

Hallo, 

Ik merkte vanmiddag op dat mijn remlichten alle 3 constant blíjven branden van mijn passat 3c sedan.

Kon de cruise control opeens niet meer aanzetten.

Nu vermoed ik dat de remlichtschakelaar blijft hangen, maar ik ben vanavond eens op zoek gegaan naar die schakelaar, maar ik kan nergens iets vinden.

Kan iemand mij vertellen waar dat ding zich ergens bevind?

Toen ik net ging rijden deed die het opeens wel weer normaal, kon de auto weer op cc zetten, maar opeens hing die eraf en kwam er een uitroepteken met een cc teken in het display te staan en ging mijn epc lampje branden, heeft dit ook hiermee te maken of moet ik dit ergens anders gaan zoeken?

Ik heb hem nog niet uit kunnen lezen, lampje is nu trouwens weer uit, maar de remlichten blijven weer branden.

Alvast bedankt 

 

Gr René 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat filmpje had ik ook al gezien, maar zo mallelijk zit het bij mij niet, waar in dat filmpje die schakelaar zit zit bij mij een stalen strip, links rechts en aan de kant van de schakelaar, daar kan ik bij mij echt niet zo makkelijk aan, dan had ik de schakelaar denk ik ook wel zien zitten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Schakelaar zit inderdaad op de hoofdremcylinder aan de onderzijde. Is moeilijk te zien, maar filmpje op Youtube van een Golf V komt vrij goed overeen met mijn Passat.

Is wel bij een Golf V, maar bij mijn Passat ziet het er hetzelfde uit

Het OEM-onderdeel nr is 1k0945459A

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden