Ga naar inhoud
  • 0

Passat Variant 2011 binnenverlichting probleem


amdoni

Vraag

Hallo Allemaal,

 

Ik heb een probleem met mijn binnenverlichting na mijn APK keuring... Mijn kofferbak verlichting  werkte niet en ik vroeg aan de monteur of hij daar naar kon kijken tijdens de apk.

 

Bij terugkomst kreeg ik de melding dat geen van mijn binnenverlichting werkt.

 

De plafonnières, leeslampen, makeup Spiegel Verlichting doet het niet maar ook de verlichting van mijn ventilatieroosters (rood) en de twee rode lampjes boven in de middenconsole doen het niet.

 

Alle overige rode verlichting doet het wel, elektrische ramen schakelaar, lichtjes op het stuur dashboard en airco werkt allemaal.

 

Navraag bij de dealer is "zet hem maar neer kost minimaal 70 euro om naar te kijken. Schema van de zekeringen zit niet achter de zekeringen kap en ook niet in het instructieboekje.

Kan iemand mij hiermee helpen? Is dit een aparte zekering en zo ja welke?

 

Alvast bedank voor jullie hulp!

 

groet,

 

Bert

 

UPDATE!

 

Probleem opgelost dankzij het vakmanschap van Stephen! Het waren 2 zekeringen die de hele handel in het honderd lieten lopen. Eind goed al goed!

Forumleden bedankt voor al jullie hulp!

aangepast door amdoni
Update
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
59 minutes ago, amdoni said:
Hallo Allemaal,
 
Ik heb een probleem met mijn binnenverlichting na mijn APK keuring... Mijn kofferbak verlichting  werkte niet en ik vroeg aan de monteur of hij daar naar kon kijken tijdens de apk.
 
Bij terugkomst kreeg ik de melding dat geen van mijn binnenverlichting werkt.
 
De plafonnières, leeslampen, makeup Spiegel Verlichting doet het niet maar ook de verlichting van mijn ventilatieroosters (rood) en de twee rode lampjes boven in de middenconsole doen het niet.
 
Alle overige rode verlichting doet het wel, elektrische ramen schakelaar, lichtjes op het stuur dashboard en airco werkt allemaal.
 
Navraag bij de dealer is "zet hem maar neer kost minimaal 70 euro om naar te kijken. Schema van de zekeringen zit niet achter de zekeringen kap en ook niet in het instructieboekje.
Kan iemand mij hiermee helpen? Is dit een aparte zekering en zo ja welke?
 
Alvast bedank voor jullie hulp!
 
groet,
 
Bert


Uitlezen door een forumlid uit de buurt geeft meer duidelijkheid.
Ik vermoed de microschakelaar deurslot.

@Stephenvanengelen Kan misschien iets voor jou betekenen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door FapperCC
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, BARRY_TDI zei:

@Rachid17 had jij dit ook niet pas?

Klopt barry,deze probleem had ik ook.

 

Het was zekering 14 of 15 aan de.bestuurderskant die.kapot was.

Een advies is zet het op contact en zet de meter erop om de zien of het spanning heeft op een van de 2.

 

Maar deze.probleem had ik.ook en toch was.het moeilijk om het te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
4 uren geleden, amdoni zei:

Hallo Allemaal,

 

Ik heb een probleem met mijn binnenverlichting na mijn APK keuring... Mijn kofferbak verlichting  werkte niet en ik vroeg aan de monteur of hij daar naar kon kijken tijdens de apk.

 

Bij terugkomst kreeg ik de melding dat geen van mijn binnenverlichting werkt.

 

De plafonnières, leeslampen, makeup Spiegel Verlichting doet het niet maar ook de verlichting van mijn ventilatieroosters (rood) en de twee rode lampjes boven in de middenconsole doen het niet.

 

Alle overige rode verlichting doet het wel, elektrische ramen schakelaar, lichtjes op het stuur dashboard en airco werkt allemaal.

 

Navraag bij de dealer is "zet hem maar neer kost minimaal 70 euro om naar te kijken. Schema van de zekeringen zit niet achter de zekeringen kap en ook niet in het instructieboekje.

Kan iemand mij hiermee helpen? Is dit een aparte zekering en zo ja welke?

 

Alvast bedank voor jullie hulp!

 

groet,

 

Bert

 

Geef mij 15 euro en ik maak het wel voor je?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zojuist, FapperCC zei:


Kijk uit met wat je zegt zou ik zeggen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Het doet wel weer bij mij Fapper, en ik had die zekering over het hoofd gezien.....zag dit in een filmpje van een golf 5 die ook deze probleem had,en deze golf had de zelfde zekering indeling als.wat ik.heb.

 

Ps: anders kom jij mij erbij helpen toch?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het doet wel weer bij mij Fapper, en ik had die zekering over het hoofd gezien.....zag dit in een filmpje van een golf 5 die ook deze probleem had,en deze golf had de zelfde zekering indeling als.wat ik.heb.
 
Ps: anders kom jij mij erbij helpen toch

Helpen, die tijd is een beetje voorbij Rachid


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden