Ga naar inhoud
  • 0

Drive mode voor CC 2009


B3rt

Vraag

Is het mogelijk om drive mode te activeren voor een CC eerste generatie?

Hiermee bedoel ik dus de drive mode op de RNS, niet de DCC schakelaar (die zit er in en werkt).

Bij mijn vorige auto (A4) kon je dit retrofitten, kwestie van bedienings unit erin (als je dit wilt) en via vagcom de optie aanzetten, dan kon je hem via de MMI (= head unit) dan bedienen.

Kan zoiets ook met de CC gezien de CC facelift deze drive mode wel heeft in de RNS, is dit dan niet een kwestie van activeren via vcds?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

bedoel dus op je radio scherm de drive modus kunnen selecteren: eco, sport etc

Ik heb wel een knop voor de dempers (comfort, normaal sport) maar dit kan bij nieuwere modellen blijkbaar ook op de radio.

Bij audi had je ook nog een individual stand dan kon je instellen bv sturen zwaar, demping hard en gas pedaal reactie normaal etc, zie bijlage

Vraag me dus af of zoiets ook kan met de 1ste gen CC

 

$_85.JPG

aangepast door B3rt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

bedoel ook niet op de rns510, ik overweeg een andere radio te kopen, echter ik vraag me af of dit een functie is van de radio zelf.

Bij mijn audi moest ik bv dit eerst allemaal coden via vagcom om driving mode uberhaubt te kunnen gebruiken.

De vraag is dus eigenlijk, kan driving mode wel met de gen1 CC (met een radio die het ondersteund).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden