Ga naar inhoud

Dynamische richtingaanwijzers 3C


lonnebol

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik dynamische richtingaanwijzers van AliExpress op mijn 3C gezet. Ik ben er erg tevreden mee. Het ziet er OEM uit. De donkere kleur van het plastic past goed bij de kleur van mijn auto. Als de onderste richtingaanwijzers nu ook zo zouden kunnen...

 

Doet het filmpje het?https://cloud.tapatalk.com/s/5e108520a71d6/VID-20200104-WA0002.mp4

 

Verstuurd vanaf mijn Lenovo P2a42 met Tapatalk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...
@lonnebol hoe houden de dynamische knippers zich na bijna 2 jaar? Ik zag de prijzen van die dingen en ben benieuwd naar de kwaliteit ervan.
Om eerlijk te zijn, niet fantastisch. Aan één zijde is een deel zwart. Daar is een rij ledjes kapot. Aan de andere zijde is de intensiteit minder. Ik heb nieuwe klaar liggen om te monteren. Als die dan ook weer kapot gaan ga ik terug naar oem. Zie er fraai uit vind ik, maar als je na 1-2 jaar alweer nieuwe moet installeren, dan niet. De originele halogeenlampen heb ik nooit hoeven te vervangen. Wat dat betreft is led echt niet beter dan halogeen.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7.2 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar was al ik al bang voor gezien de prijzen... Jammer, ik vond het er wel mooi uitzien in de video die je gemaakt hebt.

Denk je dat het een gevolg is van vocht in de units, of is het gewoon de algehele kwaliteit ervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar was al ik al bang voor gezien de prijzen... Jammer, ik vond het er wel mooi uitzien in de video die je gemaakt hebt.
Denk je dat het een gevolg is van vocht in de units, of is het gewoon de algehele kwaliteit ervan?
Het zou kunnen komen door vocht. Alhoewel ik heb vocht in de behuizing zie. De algehele kwaliteit is m.i. prima, maar ademt wel dat typische Chinese uit, als je snapt wat ik bedoel.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7.2 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden