Ga naar inhoud
  • 0

passat c3 b6 variant 2.0 fsi


lampie44

Vraag

ik heb net deze auto gekocht en nu heb ik een paar vragen:

1 kan ik er een achteruit rijcamera op aansluiten zo ja is daar op voorbereid (liggen de kabels al in de auto) geeft op de display geen video als ik hem in ze achteruit zet maar er komen wel strepen in de display

2 hoe kom ik er achter wat voor versie navigatie er in zit (software)( toen ik er mee proef gereden heb deed de nav het niet maar toe ik hem kwam op halen wel ik weet niet wat de verkoper er aan gedaan heb) ik heb gehoord voor ik de radio los haal moet een code hebben hoe kom ik daar aan.

3 hoe kom ik er achter wat voor type radio er in zit ( type)( hij lijkt op de rns 510)

4 ik heb ook het idee dag hij de zender niet kan vinden en op slaan (als ik bijv: 94,9 en dan nummer 1 vast houw dan staat hij er in maar als ik dan naar nummer 2 en weer terug dan is hij weer weg)toe

5 ik heb volgens mij ook parkeersensors er op zitten voor en achter hoe kan ik die testen

 

hij kraakt (tanden poetsen)  als ik hem van ze 1 naar  2 schakel omdat te voorkomen moet ik heel voorzichtig schakelen tussen 1 en 2 bij de rest hoeft dat niet het is een 6 bak

 

het storing lampje ging branden en toen ik hem uitgelezen heb gaf hij een boel storingen aan bijna in afdeling wel 1 ze hebben de accu vervangen omdat hij stuk was zijde ze en hebben toen niets gewist dus ik denk dat de storing daar van dan komen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
2 hours ago, Passat Rdi said:

Als ik het zo lees heb je er een cloon rns inzitten. Schakelen en tandenpoetsen kan duiden op een versleten koppeling of druklager of in het erste geval je bak. 

hij zij dat er een ander bak op gegaan(ik denk niet dat het een nieuwe is geweest)  is en een nieuwe koppeling

hoe kom er achter of de radio een kloon is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Of door je auto uit te lezen dan zal er geen communicatie zijn met radio navigatie in adres 56 en 37 mits een cloon. Of even een foto plaatsen of jouw systeem met foto's vergelijken van een echte rns 510.

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
26 minuten geleden, lampie44 zei:

hij zij dat er een ander bak op gegaan(ik denk niet dat het een nieuwe is geweest)  is en een nieuwe koppeling

hoe kom er achter of de radio een kloon is?

Zo dan even langs een goede garage gaan en het laten checken of alles goed afgesteld is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
42 minuten geleden, lampie44 zei:

hij zij dat er een ander bak op gegaan(ik denk niet dat het een nieuwe is geweest)  is en een nieuwe koppeling

hoe kom er achter of de radio een kloon is?

Trouwens wel apart dat ze zeggen dat de bak en koppeling gedaan is maar jij nu wel al problemen hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
49 minuten geleden, Passat Rdi zei:

Of door je auto uit te lezen dan zal er geen communicatie zijn met radio navigatie in adres 56 en 37 mits een cloon. Of even een foto plaatsen of jouw systeem met foto's vergelijken van een echte rns 510.

ik ga morgen een foto maken van de radio

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik vind hem fijn rijden, ik heb hem gisteren op gehaald in venray en toen  eerst naar duitland geweest en toe naar huis ik woon aan de ander kant van het land en vind een stukje rijden niet erg

weet iemand wat het verbruik er van is ik zie overal staan de een fsi ongeveer 1 op 12 rijdt of het nu een 1.4 1.6 1.8 of 2.0 is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 minuut geleden, lampie44 zei:

ik vind hem fijn rijden, ik heb hem gisteren op gehaald in venray en toen  eerst naar duitland geweest en toe naar huis ik woon aan de ander kant van het land en vind een stukje rijden niet erg

weet iemand wat het verbruik er van is ik zie overal staan de een fsi ongeveer 1 op 12 rijdt of het nu een 1.4 1.6 1.8 of 2.0 is

Dat licht helemaal aan je rechter voet

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden