Ga naar inhoud
  • 0

Cruise Control


Paul_Passat

Vraag

Hallo iedereen,

 

Ik heb nu toch echt een dringende vraag:

Ik heb een passat station uit 2007 2.0 TDI en sinds de aankoop werkt de cruise control niet.

Rem en koppelings sensor zijn prima in orde dus heb ik alles laten uitlezen en geeft de computer aan dat de hendel stuk is.

Ik heb de hendel 2x vervangen en nog steeds doet me cruise control het niet.

op het moment dat ik de cruise control schakelaar aanzet geeft hij meteen een uitroepteken naast me cruise control afbeelding aan.

Me monteur weet het niet meer en ik ook niet, hopelijk is er hier iemand die het wel weet of misschien ben ik nog andere mogelijkheden vergeten???

Bedankt bij voorbaat alvast.

 

Groetjes Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
13 minuten geleden, dieseltje zei:

Is de cruisecontrol aangemeld in de motor?

Sorry @Dieseltje als ik het mis heb maar bedoel je misschien de boordcomputer?

aangepast door J.J
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gaat hier om cruise die niet werkt since de aanschaf. Dus vraag 1 heeft het ooit gewerkt? 2 is het achteraf ingebouwd of affabriek zo ja dan is er iets aan de hand in de modules. Waarschijnlijk zat het er wel in omdat het cruise lampje wel gaat branden maar in de kleur oranje dit geeft dus aan dat er een fout is. Kortom uitlezen met goede apparatuur bied uitkomst bij voorkeur vcds. Misschien kan je terecht bij 1 van de leden in de buurt met vcds. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de antwoorden mensen, De auto is door een garage 2x uitgelezen, wat er uitgelezen is dat zou ik niet weten , maar volgens de monteur gaf het uitlezen de hendel aan.

Maar nadat we die vervangen hadden, geeft het uitlezen nog steeds de hendel aan. De hendel is goed. Of de cruise control aangemeld is bij de auto zou ik ook niet weten. ( heb er eccht geen verstand van sr )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even off topic,

Wat een fijne samenwerking, mooi hoor mensen dat is nog eens een samenleving *klasse* heb ik zelf ook mogen ervaren dat jullie ons wilde helpen met de deurslot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden