Ga naar inhoud
  • 0

Achterkoffer kan niet meer open


aussie

Vraag

Sedert enkele dagen gaat mijn achter koffer niet meer open. Bij vriesweer buitengeslapen en bij vertrek naar het werk tas in koffer kunnen plaatsen.
Daarna ging hij niet meer open. Dacht vastgevroren, maar hij staan al elke nacht in de garage en temp zijn boven 0. Nog steeds geen beweging.
Heeft iemand dit ook meegemaakt, en kan de oorzaak zijn en oplossing... alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik vermoed dat je schakelaar defect is. Zelf ook gehad.

Via de achterbank in de koffer kruipen, de klep waar je driehoek inzit openmaken dan kan je aan de binnenkant aan de schakelaar om de koffer open te maken.
Kan zijn dat enkel je microswitch vuil is, veiliger is het slot (laten) vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hier hetzelfde gehad.

Bij mij was het vuil in de schakelaar. Uiteindelijk kreeg ik het ding open door wat harder de schakelaar in te drukken of meer aan de zijkanten de schakelaar in te drukken. Ineens klikte hij open. Direct de schakelaar geopend en schoongemaakt. Nooit meer last van gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met afstandsbediening gaan alle deuren open en koffer niet, geluid en knipperlichten ok. Met midden functie 'koffer openen', wel knipperlichten,
van binnen uit alles sluiten en terug openen, geen reactie.
Heb koffer van binnenuit kunnen openen, met witte hendel. Ik zie wel dat er een plastiekje is gebroken (zie bijlage) Na terug sluiten, niet meer te openen.347651342_imagepassatkoffer.JPG.fbaaf3143c623259685c161048c0dfc1.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden