Ga naar inhoud
  • 0

USB poort Passat B7


Goeiejorgen

Vraag

Goedemorgen!

Sinds een week een trotse eigenaar van een VW Passat variant B7 uit 2012 met een 170pk TDi higline.
Nu wil ik mijn active Broditholder plaatsen middels een proclip, echter weet ik even niet waar ik achter het dashboard een usb-poort kan creëren, of dat deze er misschien al zit? Ik lees ook iets over een MDI ingang die middels een speciaal kabeltje uitgebreid kan worden naar USB?

Iemand een idee hoe dit mooi en goed in te richten?

Alvast bedankt en een fijne dag!

Groeten Jorg

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik neem aan dat je die nodig hebt als voeding.

Ik heb achter de RNS een sigarettenaansteker aansluiting gemaakt. Daar kan de voeding in en dan komt de kabel mooi onder het frontje van de RNS uit naar de houder. Zal straks ff een fotootje maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minutes ago, Harrynak63 said:

Ik neem aan dat je die nodig hebt als voeding.

Ik heb achter de RNS een sigarettenaansteker aansluiting gemaakt. Daar kan de voeding in en dan komt de kabel mooi onder het frontje van de RNS uit naar de houder. Zal straks ff een fotootje maken.

 

Klinkt goed Harry! Ben benieuwd naar je foto!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
kijkl\ hier eens
 
Goeie link Jan.
Nadeel van aansluiting bij asbak is dat het minder netjes is weggewerkt dan in mijn situatie.
Tenzij je de telefoonhouder ook op die hoogte plaatst. Die locatie is alleen minder ideaal Zit hij meer in de weg voor de passagier en je bent meer afgeleid van het verkeer.

Met vlagen ben ik geniaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 minuten geleden, Wouter5 zei:

Hoi @Diver, zou je mij ook rechten willen verlenen om de PDF's te kunnen openen?

Alvast hartelijk dank!

Wouter

Die rechten kan Jan jou niet geven omdat Jan geen moderator is.

De rechten krijg je d.m.v. full member te worden.

@Diver Jan het is heel behulpzaam van je om een keer een file door te sturen maar zoals je ziet is het effect dat iedereen nu met een paar berichten wil profiteren van je goedheid.

De regels zijn zo opgesteld om ook verschil tussen member en full member te maken. De bedoeling is dus dat deze leden full member te dienen worden om dergelijke info in te kunnen zien.

Bedankt voor je begrip

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden