Ga naar inhoud
  • 0

Advies voor passat 1.4 tsi handgeschakeld


SixteenV

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Voelen hoe ver je koppelingspedaal omhoog gaat en wanneer de koppeling aangrijpt, helemaal bovenin, dan zijn ze meestal versleten. Tijdens de proefrit in de hoogste versnelling zetten en dan vanaf lage toeren volgas geven en dan observeren of de koppeling slipt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je het forum mag geloven kan de dsg7 een probleem kindje zijn maar ik heb er bijvoorbeeld 1 met 220k op de klok zonder problemen.

Maar zo als geld voor elke 2de hands auto die je koopt moet je geluk hebben. Het blijft een risco.

Maar ga er mee rijden en luisteren. Voelt het goed zou ik er niet te veel zorgen om maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
10 uren geleden, mikerosauer zei:

Als je het forum mag geloven kan de dsg7 een probleem kindje zijn maar ik heb er bijvoorbeeld 1 met 220k op de klok zonder problemen.

Maar zo als geld voor elke 2de hands auto die je koopt moet je geluk hebben. Het blijft een risco.

Maar ga er mee rijden en luisteren. Voelt het goed zou ik er niet te veel zorgen om maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

Niet alleen met 2de hands. Nieuw is ook geen garantie om probleemloos te rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 1-12-2019 at 12:03, Vdub said:

als ketting gedaan is en het is een 122pk kan er relatief weinig gebeuren, hooguit dat de wastegate-stroef loopt waardoor je een keer aan een andere turbo zit.

Oke en de 1.8 tsi uit 09-10,heeft ie dat olieverbruik probleem? Heb dat ook met m'n vorige auto gehad namelijk (audi A4 2011), en wil dat graag niet weer hebben 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 16-12-2019 om 17:48, SixteenV zei:

Oke en de 1.8 tsi uit 09-10,heeft ie dat olieverbruik probleem? Heb dat ook met m'n vorige auto gehad namelijk (audi A4 2011), en wil dat graag niet weer hebben 

De dwarsliggende motoren hoor je niet zoveel over qua olieverbruik, voornamelijk de A4/5/6 en Q5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb gisteren de auto opgehaald, het is een passat sportline uit 2010, maar kan nergens deze uitvoering vinden, zoals op autoweek.nl, ook bij de sites van bpm aangifte staan alleen easyline, trendline, Comfortline en highline, is alleen in Duitsland deze versie ofzo? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden