Ga naar inhoud
  • 0

Welke LED werkt error vrij? (tbv DRL)


B3rt

Vraag

Ik zoek LED lampjes die ook echt canbus error vrij zijn voor mijn originele DRL lampen, deze hebben een zgn BA15S fitting

 

Ik heb al 2 diverse sets gekocht, oa via ome ali maar ook 1 set gewoon in NL die canbus vrij zouden moeten zijn maar helaas.

Het systeem blijft steeds melden dat de DRL lampen defect zijn, zet je er weer een normale gloeilamp in dan is de storing ook direct weer weg.

Naast led lampen heb ik ook diverse resistors geprobeerd maar dat is ook niets.

Die dingen worden gloeiend heet, 1 is er zelfs ook al geheel doorgebrand na 1 week, toen weer andere resistors erin maar die geven na ca 2 minuten aan te zijn ook weer een storing.

Uit coderen gaat blijkbaar ook al niet, er is namelijk geen optie om specifiek de originele DRL lampen controle uit te schakelen, voor andere lampen wel, ik heb dus bi-xenon en die hebben dus origineel DRL erin zitten.

 

De vraag is dus, wie heeft er een CC (model 2008/2010) met bi-xenon en dus originele DRL en heeft daar zelf ook led lampjes ingezet die echt canbus error vrij zijn zonder resisitors, dus in jou CC werkt dat...

Welke heb jij dan, dan wil ik die ook nog eens gaan proberen (heb je linkje).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Just now, moud said:

€ 7,56 30%OFF | Hoge kwaliteit 24 V DC10-30V BA15s, 1156, P21W, PY21W 1141 Truck led lamp, Led-achterlichten, Led Reverse Licht gratis verzending 2 stks/partij https://a.aliexpress.com/eCHLSDiaP

Deze heb ik in mijn passat b7 geen foutmelding

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden