Ga naar inhoud
  • 0

Analoge klok gelijk zetten


ReneL

Vraag

Vandaag m'n auto opgehaald , en nu staat de analoge klok een uurtje voor op de digitale klok die wel de juiste tijd aanwijst. Hoe ga ik deze beide gelijkzetten. Ik heb geprobeerd een andere tijdzone , maar dan blijft de analoge klok alsnog een uur voor lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik weet niet of het het probleem gaat verhelpen, maar je kan proberen de accu los te koppelen.

Let op, hoogstwaarschijnlijk ben je wel alle instellingen e.d. kwijt als je dat doet. Het bovenstaande zou ik wel als laatste optie aanhouden.

aangepast door Ozzy40
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
20 hours ago, Ozzy40 said:

Ik weet niet of het het probleem gaat verhelpen, maar je kan proberen de accu los te koppelen.

Let op, hoogstwaarschijnlijk ben je wel alle instellingen e.d. kwijt als je dat doet. Het bovenstaande zou ik wel als laatste optie aanhouden.

Thnx voor de tip Ozzy , maar het lampje in de klok werkt ook niet als het dimlicht brand - gevalletje garantie dus.

aangepast door ReneL
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog geen goed werkend klokje ? maar dat wordt nu als t goed is volgende week opgelost. Gisteren voor Jan met de korte achternaam bij de garage geweest : Bekerhouder gerepareerd , echter klokje en benzine klepje wat niet op slot gaat niet gerepareerd. Monteur moest eerst info halen bij VW ?..... VW garage zit er naast en ik had een week van te voren gemeld wat er mis was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden