Ga naar inhoud
  • 0

Wie weet welke radio dit is?


Nickelson87

Vraag

Ik heb deze even van de forum af gehaald (dieseltje) omdat ik benieuwd ben welke radio dit is en als deze in mijn passat 3c 2006 past incl de onderste clima. 

Zitten er meer opties op als de rns510 of meer voor of nadelen? 

En is het allemaal makkelijk om te bouwen of moeilijk. 

Heb wel dynaudio mocht dat iets veranderen. 

 

Screenshot_20191102_082644_com.android.chrome.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Die radio ziet eruit alsof hij van de zelfde functionaliteit beschikt als de rns 510..bij de dynaudio installatie moet je zeker zijn dat de uitgang van de radio staat ingesteld op low-level...dat kan als je de auto laat uitlezen via de obd poort...en misschien zelfs in het setup menu van de radio zelf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Das een discover media pq. Er zijn er al meerdere die deze hebben geplaats waaronder ik zelf. Is helaas niet plug and play. Vaak moet de component protection omzeilt worden door middel van een chip of koppeling met de auto mits juiste modules aanwezig. Kosten chip en alles vrij zijn zo,n 3 a 400 Euro. 

IMG-20181208-WA0014.jpg

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Die radio ziet eruit alsof hij van de zelfde functionaliteit beschikt als de rns 510..bij de dynaudio installatie moet je zeker zijn dat de uitgang van de radio staat ingesteld op low-level...dat kan als je de auto laat uitlezen via de obd poort...en misschien zelfs in het setup menu van de radio zelf..

Instellen van de dynaudio moet via vagcom


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ook ik hoor bij de gelukkige die hem in de CC heb zitten. 1 maal een DM en je bent verkocht

da38ffa4f74b7e2f9d2e01283b877b0c.jpged2d3adb05fa6e64ae9e740e934350f2.jpg7a648b74550e72a65f036eae47589a5a.jpg5c730e25091df3cf7e641798e92edd81.jpg

Coderen dynaudio kan Ed ook voor je regelen, dan is het plug und play.... dus sla je slag


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro


In theorie is het P&P in de CC zit een Dynaudio systeem en zo is ie dus al gecodeerd


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
12 minutes ago, rusty1977 said:

Ook ik heb een Discover Media via Bonny...
Had eerst een RNS510 maar dit is 10x beter.
Helemaal super... moet alleen een ander achteruitrijd camera inbouwen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wat is het BJ van jou Passat Menno?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maar als ik het zo dus goed lees dan kost het nog eens 400 extra bovenop de radio om deze werkend te krijgen?

En dan hebben we het over exclusief inbouw ervan(ik kan dat niet) .

Dan zit je toch al snel op kleine €1100 voor een radio en wil ook een andere gen clima dus word dan een heel duur geintje als ik het zo zie. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Maar als ik het zo dus goed lees dan kost het nog eens 400 extra bovenop de radio om deze werkend te krijgen? En dan hebben we het over exclusief inbouw ervan(ik kan dat niet) .

Dan zit je toch al snel op kleine €1100 voor een radio en wil ook een andere gen clima dus word dan een heel duur geintje als ik het zo zie. 

 

 

Toestel wat ik verkoop is klaar geen extra vrijschakelkosten meer.

De montage is (vast) wel te doen door 1 van de forumleden (ik ben zelf te druk de komende maanden).

Er zitten forumleden verspreid door het land dus dat moet goed komen.

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 hour ago, dieseltje said:

Stap voor stap....

denk niet dat er hier veel zijn die max 1000 aan hun Passat hebben verbouwd.?.

Ik ben gestopt met die boekhouding en doe stap voor stap verbouwen wat ik mooi en nuttig vind ?

Nee snap ik, maar heb nu de rns510 en ben daar op zich ook tevreden over. Vind 1 ding heel belangrijk en dat zijn die vervelende kleppen die continu zich zelf blijven stellen. 

Dus een andere gen clima gaat voor en de radio zie ik dan nog wel. 

Heb nu ook bleutooth audio en bellen en doe altijd via telefoon navigeren dus de DM wacht ik maar even mee, wil ook camera monteren en moet ook nog even andere dingen aanpakken. 

Mijn adaptive cruise control werkt niet en keyless entree ook niet dus heb nog genoeg te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je een achteruitrijcam gaat aanschaffen icm de 510 en je beslist toch daarna naar een DM te gaan, kun je weer een nieuwe bestellen ivm aansluiting.

Clima Gen 1 naar 2 verandering valt ook mee qua prijs, maar we kunnen natuurlijk niet in kou portemonnee kijken


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben in ieder geval heel veel wijzer geworden, de radio ga ik even laten bezinken wat ik er mee wil gaan doen. 

De passat krijgt aankomende week een  kleine spuitbeurd , vorige eigenaar en ik hebben de lengte van de auto verkeerd ingeschat dus dat kost mij ook al wat centjes. 

Maar nu kom ik vanuit mijn werk wel afentoe bij BM parts in boven-leeuwen en die heeft een Gen 3 clima met standkachel en overweeg bij hun het in te laten bouwen. 

Is dit gemakkelijk te doen of omdat ik Gen 1 heb en naar Gen 3 wil veel werk? 

Die bij BM parts aangeboden word heeft net als de mijne ook standkachel en de andere opties die ik nodig heb. 

 

Screenshot_20191103_111341_com.android.chrome.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
12 minutes ago, FapperCC said:

Alles op zijn tijd.

Het monteren van Gen 1 naar 3 lijkt moeilijker dan het is, hopelijk weten ze wat ze daar moeten doen, er moeten nl wat touwtjes veranderd worden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Ik ga er enigszins vanuit dat ze dat wel weten, heb laatst bij een splinternieuwe skoda karoq de voorruit eruitgehaald en eentje terug gemonteerd met regensensor. Die gingen hun zelf aansluiten evenals camera en nog meer dingen OEM. 

Of het moet zo zijn dat iemand in omgeving Eindhoven mij hierbij wil helpen, ik heb toegang tot een verwarmde loods met brug. 

En anders omgeving Nijmegen, ik werk daar namelijk. 

De module is zo gekocht, alleen het inbouwen is mij te technisch. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden