Ga naar inhoud
  • 0

Passat cc raam linksachter gaat niet open bij deur openen.


Ralfff

Vraag

Beste forumleden,

Vraagje, mijn raam linksachter gaat niet meteen omlaag bij het openen van de deur, wel als je de klink pakt en de deur open maakt dan gaat hij zeg maar "vertraagd" omlaag. Dus niet op het moment bij aantrekken klink maar echt bij het openen van deur zeg maar...dus eigenlijk te laat..

Weet iemand hier waar ik dat probleem moet zoeken? het lijkt erop dat het raam mechanisme gewoon werkt alleen bjj het openen van de deur registreert iets niet dat het raam omlaag moet zeg maar..

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb net bij mij gekeken, maar heb het zelfde hoor.
Als ik snel de deur open doe dan ben ik sneller dan het raam. Als je de klink iets beweegt en raam zakt dan is dat prima.

Misschien alle 4 de ramen even opnieuw inleren
Geheel omlaag en dan weer geheel omhoog, dit bij alle 4 effe doen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kunt instellen dat alle 4 ramen naar beneden gaan met openen via de afstandbediening of alleen bestuurdersraam. Het reageren gaat soms wat traag, je moet echt rustig de kruk aantrekken en dan de deur openen.
Deze instelling is voor de winter ook aan te bevelen, mochten je ramen vast gevroren zitten dan heb je maar 1 raammechanisme wat mogelijk kapot zou kunnen gaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je kunt instellen dat alle 4 ramen naar beneden gaan met openen via de afstandbediening of alleen bestuurdersraam. Het reageren gaat soms wat traag, je moet echt rustig de kruk aantrekken en dan de deur openen.
Deze instelling is voor de winter ook aan te bevelen, mochten je ramen vast gevroren zitten dan heb je maar 1 raammechanisme wat mogelijk kapot zou kunnen gaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro


Ik heb een krabber in de kofferbak, eerst krab ik de ramen voor ik de passat open.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou ik heb de wagen nog eens uitgelezen..helemaal geen fouten. Heb alle portieren geprobeerd ook rechtsachter, daar gaat het raam wel netjes "op tijd" naar beneden alleen linksachter blijft een probleem...heb het truukje met de "ramen inleren" ook geprobeerd maar het mocht niet baten..Ik vraag me af of er iets van een sensor in het handvat zit die niet goed registreert? Het blijft een raar probleem omdat er niks van fouten is te vinden ook niet in de geschiedenis...Als er mensen zijn met tips dan hoor ik dat natuurlijk graag...

edit: Ook als ik aan de klink trek gebeurd er niks linksachter, alleen als ik de deur open trek dan pas gaat t raam omlaag.

aangepast door Ralfff
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden