Ga naar inhoud
  • 0

airco / verwarming blaast koud bijrijders kant, uitlezen iemand omgeving deventer?


Bluemotiondev

Vraag

Al vanaf de aankoop een jaartje terug blaast de bijrijders kant onder en boven koude lucht terwijl die bestuurders kant wel warm blaast, bekend probleem las ik, kunnen meerdere dingen zijn  dus wie met technische kennis in de omgeving Deventer kan hem uitlezen? gaat om een passat 1.6 tdi bluemotion van 2010?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
17 uren geleden, FapperCC zei:

Temperatuurvoeler rechter uitsroommond, haal je rechter rooster er maar eens uit dan zie je hem zitten.
Volgens mij heb ik hier nog ergens een nieuwe liggen

Het gekke is dat de 2 linker sensoren (uitstroom luchtrooster en blower) ongeveer gelijk liggen en de 2 rechter ook, alleen de beide aan de rechterkant wijken allebei rond de 30 graden af van de linker. De temperatuur is ook beduidend lager dus zou je zeggen dat de sensoren werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het gekke is dat de 2 linker sensoren (uitstroom luchtrooster en blower) ongeveer gelijk liggen en de 2 rechter ook, alleen de beide aan de rechterkant wijken allebei rond de 30 graden af van de linker. De temperatuur is ook beduidend lager dus zou je zeggen dat de sensoren werken.


Je kunt temp checken met vcds.
Ik heb ook eens meegemaakt dat het heveltje van de centrale klep stuk was, deze zit direct onder achter het middenconsole


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
14 uren geleden, FapperCC zei:

 


Je kunt temp checken met vcds.
Ik heb ook eens meegemaakt dat het heveltje van de centrale klep stuk was, deze zit direct onder achter het middenconsole


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

zal hem eens opzoeken, middenconsole moet er toch uit een dezer dagen, heb je een foto waar die zit @FapperCC

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 hour ago, Vdub said:

je kan ook  gewoon de kachelradiateur half verstopt hebben, komt bij de Golf 7 ook veel voor..

 

Ik heb overigens een week of wat terug V158 mogen vervangen bij een 3C.. das pas een K..klus..

Ik gok daar idd zelf nu ook op, ook omdat er in bochten de temperaturen varanderen..  heb al wat filmpjes op youtube gevonden alleen in het pools, bestaat er ergens een how to?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 14-11-2019 at 09:35, FapperCC said:

 


Je kunt temp checken met vcds.
Ik heb ook eens meegemaakt dat het heveltje van de centrale klep stuk was, deze zit direct onder achter het middenconsole


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

 

Lijkt mij een kwestie van afstellen.

De motortjes zijn allemaal dezelfde, je hoeft alleen de hefboompjes en tandwieltjes over te zetten.

Ik had na montage ook nog problemen, dat heb ik verholpen door ze weer los te halen en vóór montage de motortjes in de basis-afstelling te zetten.

Daarna monteren en nogmaals basisafstelling.  Toen had ik het allemaal goed.

Volgens mijn heb ik de montage gedaan met de kachelkleppen in gesloten stand (maar dat weet ik niet meer zeker).

 

Tis ff een klus, maar het levert je heel wat voldoening op als alles weer werkt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Lijkt mij een kwestie van afstellen.
De motortjes zijn allemaal dezelfde, je hoeft alleen de hefboompjes en tandwieltjes over te zetten.
Ik had na montage ook nog problemen, dat heb ik verholpen door ze weer los te halen en vóór montage de motortjes in de basis-afstelling te zetten.
Daarna monteren en nogmaals basisafstelling.  Toen had ik het allemaal goed.
Volgens mijn heb ik de montage gedaan met de kachelkleppen in gesloten stand (maar dat weet ik niet meer zeker).
 
Tis ff een klus, maar het levert je heel wat voldoening op als alles weer werkt

Ik heb er ook een nieuw hefboompje opgezet.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden